My Nuffy

Friday, September 24, 2010

Perut Buncit Disangkakan Bunting.

"Ei buncitnya perut kucing tu... Dah buntinglah tu...."



Ade ke patut? Asal buncit je orang ingat mengandung.Asal mengandung je orang cakap buncit. Ade ke mengandung tak buncit? Tsk.



Ada orang tak henti-henti ucap tahniah pada aku yang mana aku sendiri tak tahu menahu apa halnya sampai kena ucap tahniah bagai. Rasanya claim aku belom dapat lagi. Nak kata aku mengandung pun belumlah lagi walaupun kadang-kadang aku terperasan aku ni macam perempuan mengandung yakni manja terlampau.

Ada pulak yang asik bertanya,

" Dah ada isi dah ker?" sambil pegang perut aku yang dah memang sedia buncit ni.



Isy belum lagilah. Masih dalam proses running lagi ni. Hikhikhik! Woi ingat senang ke nak dapatkan clon yang sebijik perangai macam ko? Susah ok! Macam-macam proses kena lalui. Erk...Perlukah aku menerangkan prosesnya di sini wahai kawan-kawan? - sambil kelip-kelip mata.

Hmmm....

Takpelah Abaikanlah saja sebab ramai lagi yang masih belom akhil baligh baca blog aku ni dan yang paling penting, blog aku ni bukan blog P.O.R.N.O ok! So korang jangan harap entry yang aku buat ni cerita lucah ye!

Motif aku buat entry ni adalah semata-mata untuk mengumumkan bahawa...

Saya yang bernama di atas buncit bukan sebab mengandung ye. Belum lagi ok! Kalau dah ada nanti baru kita sharing maringkan okeh! Don't worry, berita baik takkan nak sorok-sorok kan? Bukannya kiteorang buat benda yang haram kan? kan?

Dah sah dah pun. Apa nak takut? Bak kata David Archuleta, sendiri buat sendiri tanggungla....

Buat abi tercinta,

Jom kita running lagi sampai jadi! Nanti kita tanggunglah sama-sama ok! Hihihihi...... (p/s: jangan mare hea....)

Muah-muah!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++