My Nuffy

Monday, September 20, 2010

sayasangatmalasnakupdateblog.com

Aku tak taula dari mana datangnya penyakit malas nak update blog ni. Makin hari makin malas. Otak rase langsung beku macam iceberg. Adohai...

Tapi yang pastinya sebab-sebab utama aku malas nak update adalah kerana :

1. Aku dah tukar handphone dengan incik suami. Handphone yang aku pakai sekarang ni leceh sikit nak ambik gambar ni. Tu yang bila time nak update je macam malas sebab xdok gambar nak uploadkan. Nak beli hp baru tapi belum ader jeki da... huhu.

2. Ada berokband tapi line kat rumah aku macam hampeh. Nak pasang streamyx tapi xde tiang talipon pulak. Macam mana?

3. Card Reader aku hilang. Aku tak pasti kat mana aku sumbatkan benda alah tu. Rasa macam ada orang pinjam tapi xder pulak yang nak mengaku. Macam mana tu? Takkan nak tuduh sorang-sorang pulak kan? Tengok-tengok nanti ada kat dalam beg aku. Huahuahua. Dah biasa terjadi tu.

4. Memory card aku xdok. Masih ada kat makcik shiera sebab hari tu dia tolong ambikkan gambar kahwen aku pakai memory card aku tu. Kena tunggu aku datang beraya rumah dialah baru amik.

5. Aku malas nak syok sendiri amik gambar gediks kiteorang upload kat blog sebab aku rasa sekarang aku sangat gemoks. haha.

6. Incik suami sangat cibok dengan kerja. Kerja dia 6 hari seminggu. Hujung minggu selalunya xde buat pape pun. So x dapatla nak update. Zaman muda-muda dulu je rajin pegi berjalan. (p/s: dah lama x pegi Melaka kan abi.....)

7. Takdok citer menarik yang nak aku coretkan.

8. Aku dah tak pandai nak mengarang cerita.

9. Aku rasa xda orang nak baca blog aku.

10. Pendek kata aku memang sangat malas nak update blog aku ni dah! Nak delete boleh? Huhu.


No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++