My Nuffy

Thursday, September 23, 2010

++Talipon yang salah ke?++


Mak aku selalu merungut. Incik suami selalu merajuk. Sebab? Aku selalu tak angkat talipon! huhu....

Kenyataannya....

Macam mana nak angkat talipon...

++ Bila dieorang talipon aku tengah ada customer kat kaunter. Kang tak pasal-pasal aku kena fire kat kaunter tu karang.

++ Bila dieorang talipon, aku tengah makan kat pantry.( dulu rajin bawak hp merata-rata tapi sejak dah kawen ni maleh ya amat. Sebab? Takdo kredit lhorrr! Nak men mesej camno?)

++ Bila dieorang talipon, aku tengah drive. Hangin je! Kalau kena saman karang sape yang susah? Akak jugakkk.... RM3oo too boleh beli macam-macam ok! Yeke RM3oo? Huhu.

++ Bila dieorang talipon, aku tengah menabung kat dalam toilet. Kantoilah nanti dah berapa banyak yang aku simpan kat dalam tu. Erk!

++ Bila dieorang talipon, hp aku tinggal kat dalam keta. Dushhhh! Tapi perhatian ye pak perampoks semua, hp ai cuma 33 sekupang je okeh! Tak berbaloi korang nak rampoks pun! Huhu. Sisih malaikat 44.


Itulah dia sebab-sebab utama kenapa aku selalu tak angkat talipon lepas berpuluh-puluh kali menery. Sampai dieorang nek hangin dengan aku.

Tapi dieorang tak tau.....

Kadang-kadang aku tak angkat talipon pun sebab....

++ Aku tengah leka menjoyah dengan mak-mak budak kat opis ni. Kalau tak pun, aku tengah leka tengok katalog avonla.... lenola... coswayla... dll. (p/s: waktu-waktu terluang ok!Hehe...) Sendiri mau ingatla ye confes kat sini habis semua dok baca ni. Lantak....

++ Aku tengah sedap membuta sampai tak hengat donia...

++ Aku ingatkan yang talipon tu nak kutip utang! Utang keta... Utang motor... Utang-utang...

Heh! tu jelah kot. Kalau rasa-rasa macam ada je lagi reason tu silalah tambah sendiri ye. Buat incik suami yang sedang baca blog sayang ni sayang nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir & batin ye. Ampooonkan sayang sekali lagi ye raya ni......Huuhuuuu.

Muah muah!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++