My Nuffy

Thursday, September 30, 2010

++Open House Melaka++

Ni citer Sabtu lepas. Kiteorang pegi beraya kat rumah sedara kat Melaka. Siap tido sane lagi. Ahad malam baru balik. Adohai letihnya jangan cakapla... Walaupun bukan aku yang bawak keta...Tido je kat belakang... letihnya tetap same...haha...

 Sebelom pegi sempat je posing dulu.

Bila sampai kat sane bukan terus pegi umah orang tu... Sempat pulak ajak mak mentua aku cuci mata kat KK Home Deco Ayer Keroh. Syokkkk oooooo...... Rambang mata dibuatnya! Kalau boleh sume benda kat situ aku nak bawak balik... Haha.

C! Siap paksa incik suami ambikkan gambar.

Harga kat KK Home Deco ni pun boleh tahan jugakla... Berpatutannnnn... Bagi akulah. Tempat lain aku tak taulah kan. Eii... Rase cam jam jam tu jugak nak beli tapi nasib baikla teringat yang ceti-ceti tengah menanti...hehe. Bukan ceti haram ok!

Hah! Da berkenanlah tu...Hehe

Nasib baiklah tuan rumah telepon tanya dah ada kat mana... Kalau tidak mau berjam-jam kiteorang kat situ. So buat sementara ni balik dengan tangan kosong dulu. Nantilah! Gaji bulan depan ciaplah ko KK Home Deco! Akan kuserbu ko bersama  incik suami & mak kesayangan aku. Huahuahua...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++