My Nuffy

Thursday, September 30, 2010

++Open House di KK++

Open house di KK? Wah kota kinabalukah? Jauh betul pegi open house ye... Yang dekat ni pun tak habis lagi pegi. Ni pulak jejauh macam tu. Giler???!! Hehe.... Ala, kita pegi Kuala Kelawang jelah. Tak jauh pun. Cuma 1 jam lebih je dari tempat aku ni.

Itupun atas rengekan incik suami yang beria-ria nak pegi sebab yang buat tu kawan baik + keluarga angkat dia sejak kecik lagi. Hehe...

Mula-mula memang serba salah jugak aku nak pegi. Yelah... dahla jauh.... Buat pulak lepas isyak.... Bukan hari cuti pulak tu. Mentua aku sendiri pun malas nak pegi. Kalau hari cuti boleh jugak ramai-ramai pegi. Tak adalah aku seriau sangat. Puas dok buat macam-macam aksi tapi incik suami tak layan jugak. haha.

So semalam lepas keje, haruslah kiteorang bergegas pegi ke KK. Sampai-sampai je terus kiteorang pandang satu sama lain. Kenapa? Sebab rumah dia sangat ramai orang. Pastu dieorang mue pakai baju melayu dengan baju kurung. Wah... Aku pakai seluar dengan blouse je ko!

Nasib baik anak tuan rumah (kawan baik incik suami) ni dah tunggu kat luar rumah. Rupa-rupanya dia buat kenduri tahlil n doa selamat sekali. Patutlah berduyun tiba....

Ni salah sorang member incik suami jugak.

Nasib baiklah satu lagi group x datang, kalau tak.... alamatnya subuh nantilah baru kiteorang dapat balik macam hari tu. Hehe. Baekkkk punya citer antoooo dieorang bukak sampai terjegil-jegil mata nak yakinkan kiteorang dan yang peliknya kiteorang caye plak tu. Haha. Apela kan... :-)



Bila tengok semua dah beransur-ansur balik... kiteorang pun apa lagi. Takkan nak tido situ kot kan? Janji pukul 10 mesti dah chow sebab awal-awal lagi aku dah warning incik suami supaya balik cepat. Kalau hari cuti xpelah nak melepak kat situ. Aku on je.

Apapun terima kasihlah pada tuan rumah sekeluarga. Makanan kat kat situ memang best! Tak rugi pegi. Alhamdulillah.

Muah Muah!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++