My Nuffy

Thursday, September 30, 2010

++Sape nak hadiah free? =)++

Ini 1 lagi giveaway yang aku berminat nak join. Entahla... sejak demenjak ni rajin je aku nak masuk contestla... giveawayla... Mungkin sebab nama selalu naik kot? hehe.

Nak menang? sape xnak menang kan? Aku pun nak menang jugak tapi apa yang paling penting... aku dapat kenal blogger-blogger yang lain dan tambah kenalan baru! :-)

Ok! cara nak join giveaway ni mudah je.. Ikut cara kat bawah ni...

1. bt entry "Sape nak hadiah free? =)" 
and letakkan sekali gambar ni dan link kan terus ke blog 
 http://nadiafarahida.blogspot.com/
 2. dan jgn lupe, letakkan gambar ni skali kat side bar blog korg 
dan link kan terus ke entry ni ye. klu pic besau sngt, korg tlg kecikkan ye.

3. mnjadi follower blog tu.

4. tag 3 org blogger 
lain dan pastikan dorg tahu bahawa mereka telah ditag!

5. dan last sekali, 
jgn lupe tinggalkan name dan link entry penyertaan korg kat 
kotak komen entry "Sape nk hadiah free? =)" ni ye.


Hadiah?
misteri... sama ada duit tunai, topup, ataupon brg. tgk keadaan. 
nnti aku decide time da pilih blogger yg bertuah. 
xpon, bg korg pilih nk ape, boleh? =)

Tarikh tutup:
1 October 2010, 10:00 am.
jom try ong! mane tau korg bernasib baik.


 eh lupe, utk permulaan, 3 org blogger yg aku tag,
incik suami

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++