My Nuffy

Monday, January 31, 2011

Di sana Menanti... Di sini Menunggu.

Hujan.... Berhentila.....

Hmm... Hubby dah dalam perjalanan nak balik dah tapi tak taula boleh ke tidak. Hati die dah mengelintin nak balik dah tu. Harap-harap perjalanan hubby selamat hendaknya. Risau aku dibuatnya. Kalau hari ni hubby tak lepas nak balik gak, terpaksalah aku tumpang budak-budak opis ni tak pun kenalah mintak tolong FIL aku jemput. Itupun kalau lepasla...

Teruk jugak banjir kali ni. Memandangkan aku memang tak lepas nak keluar so hanya FB jelah penghubung antara aku dengan opis. Dapat berita terkini pun cuma melalui fb dan tv. Sesekali ada jugak hubby bagi info. Berita terkini baru dapat dari hubby tadi, jambatan Segamat dah roboh tapi tak pastilah kesahihannya.

Kat bawah ni ada 2 keping gambar yang aku ambik kat fb. Thanx to incik ewan sebab menyiarkan gambar terkini banjir ni. Tak kenal pun tapi memandangkan die je ade gambar terkini banjir ni so aku tibaila dari die. Mungkin die ni salah seorang anggota JPA kot.


Tadi sempat jugak bergurau dengan hubby, lepas ni bolehla beli baju baby kat Segamat... Mesti dapat lagi murah. Hehe. Saje nak sedapkan hati. Padahal hati ni dah dup dap dup dap menunggu kepulangan hubby dengan selamat. Bak kata amir Ukay's... Di sana menanti... di sini menunggu.... Huhu.





>

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++