My Nuffy

Wednesday, May 20, 2009

Baru Aku Tersedar...

entah kenapa pagi2 lagi aku dah buat benda pelik
mane taknyer...
bangun2 tido jerk aku terus tengok gambar2 kat dalam hp aku
[aper ke he...]
1 persatu aku renung gambar dalam 2
aku telek gambar mak...
gambar anak2 sedara aku...
Syahmina
Oden
Syara
Syahira
Ayung
gambar Si Kecik...
automatik je aku tersedar yang Januari tahun depan umo aku akan meningkat 26 tahun
waaaaaa
[tibe2 aku terjerit!]
nasib bek mak aku tak dengar...
da tua rupenye aku ni
[tapi tengok gambar still cute n muda lagi neh!]
haha
[pasan!]
camner tak pasan mude...
da budak2 bawah aku pun syok jer panggil aku ikut nama...
coz dierang kata aku ni macam budak2 @ comella 2!
[haha... jelezla 2!]
Sabar ye...
[jangan betulkan skrin pc anda dulu]
semalam plak baru je sampai 2 kad kawen kat umah
malas nak tanya mak lebey2
nanti kang dia bukak balik citer pasal kawen mengawen ni kang
parah aku!
lebey2 lagi biler masuk bab aku n Si Kecik
[tolongla jangan mengharap sangat mak...]
yang aku ni plak macam dah takder orang len yang aku berkenan...
[ader!]
~ashraf muslim~
~winky wiryawan~
~Iqran Dinzly~
uiks???!!!
[masalahnye manela dieorang nak pandang orang macam aku ni]
nerd
[ni bos aku yang cakap!]
katik
tak lawa
[tapi comey per]
sengal
nakal
macam2la!
[urghh... tension!]
tapi walaupun keadaan aku macam ni
salah ker kalau aku jadi pemilih?
di antara ciri2 lelaki idaman aku langsung tak tersenarai perkara2 berikut :
1) kacak @ hensem @ ganteng
2) kaya @ orang berada @ anak orang kaya
cuma yang ada...
1) sedap mata memandang
[dalam ertikata len... murah dengan senyuman, muka tak berserabut dengan masalah, sejuk je hati biler pandang muke die,tak hensem pun x kisah!]
2) Serasi @ aku selesa dengan die
[dalam ertikata len... die tak buat aku jadi malu or segan, boleh berkongsi susah & senang suka & duka, boleh dibawak berbincang]
3) Kelakar
[dalam ertikata len... die seorang yang mampu buat aku tersenyum & ketawa, menenangkan aku biler aku kesedihan]
4) Penyayang
[dalam ertikata len... die seorang familyman, hormat & sayang orang tua, suka kanak2, sayang pada binatang]
melampau sangat ker permintaan aku 2?
hu3x
aku taknak lelaki yang baik akhlak ker?
mestilah nak...
tapi aku ni nakal sangat...
nak ker orang baik macam 2 kat orang macam aku ni?
hu3x
aper nak risau? ader pempuan umo 30 pun single lagi...
itu orang len...
ni aku ma...
naluri keibuan aku dah melonjak2 sejak demenjak akak aku menambah lagi sorang
[cukup nak buat team futsal]
uhuk3x
member2 opis aku plak berlumba2 nampaknya nak menambah bilangan umat islam kat area ni
alahai...
so kalau agak2 korang ader terjumper lelaki dengan ciri2 yang aku nak 2
plez tell me na...
apa yang penting?
~[KERJASAMA!!!]~

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++