My Nuffy

Monday, May 11, 2009

NaK No. TeLeFon Saya?

Alkisahnya 1 of my best friends ni
ari 2 die meluahkan rasa tak puas hati die terhadap sorang kawan kiteorang ni
mana tidaknya...
sesuka hati bagi nombor telefon member ni kat jantan mane tah
mane member ni tak hangin??!!!
Dari satu side yang len
maybe kawan 2 berniat baik nak kenenkan member 2
tapi kalau iye pun bagitaula awal2
mintak izin dulu ker
ni tidak...
dah 2 kawan wat derk je
macam tak ada apa2 benda yang berlaku
aku dengar pun aku hangin
mujurla bukan aku yang kena
kalau tak sendrik mau ingatla macam mana aku mengamuk
huhu
[kaki amuk kat sekolah dulu!]
lagipun awal2 lagi aku dah bagitau yang aku dah berpunya
Bagi aku, kalau untuk hal2 yang penting contohnya soal kerja ataupun kecemasan takpela
tapi bab jodoh menjodoh
kenal mengenal ni
lebih afdallah mintak izin tuan yang punya badan dulu
bukan ape... takut bermasam muka belakang hari
tak seronokla macam 2 kan?
aku pun tak berapa berani nak men bagi jerk nombor telefon orang
[kalau ade terbagi, mintak maapla ye nak...hehe]
nak nombor telefon... mintakla sndrik!
takder idung ker?
uhuk3x
tapi ader sorang ni aku cukup bangga gakla berkawan dengan die
daripada nombor telefon umah sampaila no telefon ofis
sume die ader
tapi biler member2 kiteorang tanye nombor telefon aku
jawapan die
'tak ada'
'tak tahu'
[bohong sunat?]
apatah lagi orang yang teruja nak berkenalan dengan aku
lagi die tak layan
huhu
itula keistimewaan dier
sampaila sekarang
walaupun selepas kiteorang bawak haluan masing2
[citer ni aku tahu daripada kengkawan kiteorang yang frust tak dapat contact aku]
so moral of da story
sebelom kite ader niat nak kenal2kan orang
or main tukar2 nombor telefon
mintakla izin tuan punya badan dulu yer!
~ The End ~

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++