My Nuffy

Monday, May 11, 2009

My MoM is My BeSt FriEnD eVeR

Sabtu yang lepas Aku, my Mom n my brother berangkat ke KL
coz my sis janji nak celebrate hari Ibu samer2
tapi sudahnyer kiteorang makan2 kat umah die jerk
huhu
Frust siot!
selamber je aku sound die
'kalau setakat makan kat umah, baik adik bawak mak G makan Pizza ke KFC ker dulu'
'Nilah die janji Melayu!'
Cian mak aku
asik dok dengar2 jerk orang len celebrate ari IBu
huhu
PrEseNt FrOm My SiStEr


OpEnInG mY PrEsEnT 4 MoThER's DaY


BlanJer My MoM mAkAn CeNdOl LemAn DaWi. BaLiK tErUs DeMaM! UhuK3x
Citer serba sikit pasal mak aku ni
mak aku ni umo die da 66 tahun rupenye
[aku baru kire...huhu]
mak aku cume bekerja sebagai peneroka getah
hasil daripada pendapatan sebagai peneroka 2la mak membesarkan aku & adik beradik yang len
sampaila da besar gedabak
pun duk celah ketiak mak lagi
uhuk3x
[nak wat camner... anak harapanla katekan]
hidup mak dulu agak susah
tapi mak jarang mengeluh
yang paling penting mak aku mak yang paling sporting n adil & saksama hendaknye
pendek kata dielah kawan karib aku!
takder istilah pilih kasih dalam diri mak
sebagai anak bongsu
aku slalu rase mak aku sayang anak2 die yang len lebey dari aku
padahal akulah yang slalu dapat lebey dari kakak2 & abang2 aku
sampai aku dulu slalu jadi mangsa buli dieorang
[cian aku...huhu]
mak jugak seorang yang penyabar
buktinya waktu arwah ayah jatuh sakit
mak melayan karenah arwah tanpa banyak soal
[aku jerk yang slalu menegakkan keadilan untuk mak aku]
[almaklomla.. pantang aku, orang memperkotak - katikkan mak aku!]
Sekarang tibalah masenya untuk aku balas balik jasa & pengorbanan mak aku
walaupun sukar untuk membalas semuanya
Terima Kasih Mak kerana melahirkan
menyusukan
membesarkan
menyekolahkan
menyayangi
melindungi
adik
sayang mak!!!!!
adik tak mampu nak hidup tanpa mak

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++