My Nuffy

Thursday, May 7, 2009

HeHe... Sowie TumpanG MenyeBuk TimE CuTi Ni

KaTe cuti tapi sebok datang opis
[suke akula! opis aku!]
huhu
Sebenarnye aku nak g klinik gigi tadi
tapi dah alang2 lalu kat opis
aku singgahla kejap
saje nak menyebok
main tenet free
uhuk3x
[upss... kantoi pulok]
kebetulan member opis aku ni pun same nak check gigi gak
so sesamela kiteorang pegi
alkisahnyer maser kat klinik gigi 2
aku terjumpela orang kampong aku yang keje kat situ
[alamak! Ni pakwe hensem yang aku nak ngorat dulu nih!]
mulala aku senyum2 sumbing
antuk2 pala kat dinding
uhuk3x
depan die aku wat2 bodo jerk
[malula beb]
die pun aku tengok wat tak kenal jerk
[ciss... aku sumpah jadi berudu nanti taula!]
ni kire 2nd time lepas sekolah aku dengan rela hati nak g check gigi
bukan nak tunjuk berani
tapi dah terpakse da ni
ulser aku tak elok2 lagi
masuk jer kat dalam bilik rawatan
jantung aku da berdegup laju
tapi still wat muker conpiden
'duduk dik' kate doktor 2
[lagi laju jantung aku berdegup! kalah lajunye mase jumpe ex bf aku!]
mule2 bangga kejapla biler doktor 2 puji aku rajin g klinik time2 da dewasa ni
tapi biler die check je ulser aku
slamber jerk doktor 2 cakap cenggini
'ni kene bedah ni pastu jahit cket ye'
haa???!!!
[what da hell???!!!]
muker aku da konpius jap da
pucat tak berdarah rasenye biler dengar perkataan bedah & jahit
'kene ke?' tanye aku bodo
'eh xpela... lenkali pun xpe... coz sy tengok awak macam tak ready jer lagi'
[fuh lega...]
kalau ari ni kena jahit, ley ke aku men futsal nanti?
ni yang tak best ni!
baru jer ter'excited' nak training
story balik pasal check gigi tadi
die bukan check je tapi bersihkan jugak gigi aku
ngilunyer x usah citerla
puas da aku lelap2 mate
rase nak tarik je baju doktor 2!
[meh aku wat kat ko plak!]
rase nak pitam pun ader
tapi tiba2 aku ternampak a guy lalu kat tepi aku
walaupun die pakai mask 2 tapi aku yakin orangnyer hensem
uhuk3x
[gatai!]
mata aku asik dok pandang mamat 2 sampai tak sedar dah selesai
berdarah2 gigi gusi aku dikerjakan doktor 2
da kumur2 pun x benti berdarah
sudahnyer dua tiga kali aku dok telan air liur + darah
[habisla... pasni aku jadi Drakula...haha]
Luper plak nak tanye sape name mamat 2
uhuk3x
tapi yang penting petang ni tak jadi men futsal
HUJAN!!!!
Ni pun da nak balik da
ari sabtu aku nak g KL coz nak sambut Hari IBu
SeLaMaT hArI iBu... MaK!!!!!
AdIk CaYaNg Mak!!!!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++