My Nuffy

Wednesday, May 6, 2009

Yea Yea EsOk CuTi...

Futsal Match 21/04/09
Asal aku taruk gambo ni ek?
huhu...
alkisahnya semalam ader training futsal
join kaum adam kat ofis aku ni
gamatnya x usah citerla
ayahanda aku yg sorang 2 just berdiri kat tepi padang
sambil jerit
' mintakla bola 2!'
'alahai anak aku ni...'
[sambil geleng kepala]
[2 yang lemah 2]
yang aku plak
orang suh sepak bola
aku bantai p sepak kaki orang
uhuk3x
sowie yer kengkawan
sudahnyer ibu jari kaki aku tergeliat n bengkak
[padan muka!]
maybe coz main x henti2
aku da mula rase nak pitam
dieorang plak x rase macam nak benti main
[adohai... excitednyer dieorang ni]
sudahnyer aku tersadai kat tepi padang sambil nak keluarkan isi perut
[paham2 sndrik jela ye]
malamnyer pale aku x henti2 berdenyut
telan 2 bijik ubat KK terus lelap
[panadolla 2]
tak sempat nak jamah gulai puyuh yang mak aku buat
lagipun mak aku da start nak bukak bab nikah kawen plak die
so aper lagi....
cha alip but la
uhuk3x...
[pantang mak aku tengok muke anak die yang suweet ni mulalah die bukak citer nikah kawen]
[ 2 yang wat lemah 2]
[mak... adik ni baru 25 tahun... lom masuk 35 tahun lagila...huhu]
[pasan mudela 2!]
disebabkan aku dah terlelap awal
so bangun pun awal gakla
pukul 4.56 pagi aku da terjaga
itu pun sebab aku terdengar ade orang ketuk pintu
[isy... saper plakla yg baik hati ketuk pintu rumah aku pagi2 bute ni ha?]
tapi biler aku try dengar lagi sekali xde plak orang 2 ketuk pintu lagi
[wah]
ni mesti terpengaruh dengan citer c Kamikaze semalam ni
[siri seram di bukit putus????!!!!]
banyakla ko punye seram!
atlast aku yang menyeramkan diri sndrik nampaknyer ni...
huhu
aper pun esok aku cuti!
yea2x
bos kecik aku pun baru masuk tadi
yea2x
[nak mampos betul aku ni]
anyway ' selamat kembalilah bos!'
semoga tabah & ceria menghadapi hari2 yang mendatang di pekan terpencil ni
uhuk3x
[chayuk bos!]
& melayani karenah kiteorang yang x baper center ni
[hik3x]
~ the End ~

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++