My Nuffy

Wednesday, May 27, 2009

RaTu SeDaNg JaTuH cInTa [ NuMaTa - RaJa SeDaNg JaTuH cInTa ]

~ ratu sedang jatuh cinta kepadamu ~




macam besh jerk biler kiter jatuh cinte kan?


[memang besh pun!]


especially kalau orang yang kite suke 2 pun ader prasaan kat kiter


[tapi selalunye prasan jer lebey...hu3x]


rase macam dunia ni ana yang punya...


ha3x


[harap maklum]


[pasni diharap Kamikaze takkan komplain lagi penulisan aku ni menyedihkan]


hua3x


walaupun da banyak kali rasenye aku jatuh cinta...


tapi yang satu still wat aku jadi giler bayang skejap


senyumannyer buatkan aku luper daratan


lemas dek angan2


[cewah...]


[da muler da ulat bulu nek daun neh]


camner tak angau...


secara fizikalnye mmg menepati ciri2 yang aku idamkan...


romantiknyer tak sah citer r...


[gatai jer lebey 2]


manje lebey lagi...


tambah plak tiap2 ari aku disogokkan dengan citer2 yg bek jer ttg dier...


dlm sms beria2


biler da bertemu muke


dalam perut rase cam ader rame2


muke merah padam tak sahla citer


kaki ketak langsung tak ley gerak


kalau turun tangga...


sah2 jatuh berguling2 jawabnyer...


alahai...


beshnyer jatuh cinte...


;-)


doa biarla berkekalan hendaknyer


tapi kalau bukan jodoh pun aper salahnyer...


sekadar menghiasi hari2 yang ader...


sekurang2nyer dapat merasa & mengenang indahnyer perasaan jatuh cinte


[isy aper yang aku merepek neh???!!]


aperpun yg penting petang neh i nak g jogging k!

2 comments:

kamikaze501 said...

ko x buat cita sedih pun aku nak komen ko jugak....huhuhu

Kerudung Ungu said...

hu3x...
ko mmg....
xper2...
komen r...
aku mmg tunggu jerk neh!
he3x

++Jom Kita Tukar Link!++