My Nuffy

Monday, May 25, 2009

Yea!!! KiTe DaPaT bAbY bArU

LeO dalam kenangan
Nila kucing kesayangan aku dulu...
anak PaLoMa dengan sekor kucing siam
tapi die pergi meninggalkan aku pas perut die membesar seperti kena busung
sedey sangat mase 2
cian die...
janji nak bawak die g klinik
tapi tak sempat...
lepas die pegi...
aku da tak minat nak bela kucing lagi da
pastu satu persatu kucing aku pegi...
cume tinggal CiNdA jerk menemani mak aku kat umah
sampaila 3 hari lepas...
tengah aku landing baik ngadap tv
sambil mate kuyu ala2 garfield
mak aku surprisekan aku dengan kehadiran seekor anak kucing
lebey kurang macam LeO rupenye...
comel sangat!
mak kate ade orang buang
punye comel mcm 2 pun orang tak nak?
pelik bin ajaib!
kat kedai 2, rupe macam kucing kampung pun ader orang nak beli...
hu3x
punyela excited mak siap mandikan n belikan makanan khas untuk die
upss...
luper plak...
nama die 'KeCiK'
[aku yang bagi 2!]
mak nak bagi nama puteh or jantan
isyy...
x besh langsung!
Akhirnye...
CiNdA da ader kawan baru!
Mak pun da x buring lagi mase aku xder nanti!
silap2 KeCiK dapat makan & layanan lagi Besh dari aku!
hu3x

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++