My Nuffy

Friday, May 15, 2009

HaDaPi DeNgAn TeNaNg


Hye Diari...


hari ni hari terakhir dalam minggu ni aku jaga kaunter


Serba sedikit aku dah boleh handle kaunter dengan bantuan member2 ofis aku yang baik2 hati belaka


[bodek lebey nampak???!!]


huhu


kenyataan aper


kalau tak gerenti aku dah melalak kat bawah pokok besar sebelah opis ni!


[pasal kene marah!]


tapi setiapkali aku yang handle kaunter...


ader je problem yang timbul...


[agak2 dieorang pernah tak takder masalah kat kaunter?]


aduhai...


kenkadang giveup gak dibuatnyer


adakah aku yang memang tak baper nak cerdik


atau jaga kaunter ni tak sesenang yang disangkakan?


berhadapan dengan customer yang macam2 ragam...


senyuman plak rasanye tak pernah lekang di bibir walaupun customer 2 macam hampeh


[senyum tu kan sedekah...]


[bak kata bos aku plak...'customer always rite']


tak kiralah betapa menyampahnya kita dengan orang tu


tak kiralah betapa sengalnyer orang tu


dan tak kira jugaklah betapa loyar buruknyer orang tu...


[hati customer nak kena jaga...]


habis hati kita sape nak jaga???!!!


uhuk3x


[susah jugak kan?]


alamak!


dah 4.30 ptg...


da sampai masa nak balik!


sowie guys...


ari ni i kena balik seremban!


daaa....

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++