My Nuffy

Wednesday, May 13, 2009

PaGi YaNg InDaH

hye diari...

sepatutnya n3 ni aku masukkan pagi tadi

tapi memandangkan aku terpaksa menyebokkan diri kat kaunter

so

n3 ni terbiar begitu sahaja

sampailah dah petang la ni

kununnyer petang ni nak g jogging

tapi tengok cuaca macam tak mengizinkan jerk

gelap semacam

tak indah macam pagi tadi...

meskipun mendung jerk tapi tetap indah pada aku

hik3x

mane taknyer...

awal2 pagi lagi aku dah ternampak senyuman manis seseorang

[alahai... ni yang lemah ni]
sejuk perut mak die melahirkan die
bangga bapak die dapat anak yang cool macam 2
[moga2 aku pun nanti dapat anak macam die gak!]
hilang segala masalah dibuatnyer
nak marah pun tak jadi
daripada tinjauan & pemerhatian aku
dia ni memang cool habis
[rugila sape yang dapat pastu lepaskan]
[tapi gerenti slalu kene buli mamat ni!]

dengan jelingan manje die

aduhai...

[gatai sungguh budak ni!]

gegak lutut dibuatnyer...

dahla malam tadi aku mimpi budak 2 nyanyi lagu depan aku

huhu...

kalaula....
dapat aku rakam setiap senyuman manisnye itu
akan aku abadikan sebagai wallpaper pc aku ni ha!
[chewah... nak mampos kene gelak & sakat dengan bebudak ni???!!!]
kalaula...

tiap2 pagi aku dapat tengok senyuman manis die 2...

gerenti aku lupa kat abang aku 2

kalaula...

die jadi bf aku...

gerenti aku tak carik len punyer!

[rugila sape yang da dumb mamat ni!]

kalaula...

die kata die suka kat aku...

mesti aku jatuh berguling2 kat tangga!

kalaulah kan...
itu baru kalau...
ahak3x...
[angan tak sudah jerk aku ni]
aku bukan aper... saje suke tengok keindahan ciptaan Tuhan jerk
yang hensem... yang ganteng...
yang manis... yang lawa...
nak melebey2 takderla...
gurau2 jerk...
jangan amik ati no....
hik3x..
kla.... nak balik da ni...
kang hujan da turun leceh plak..
daa....

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++