My Nuffy

Friday, April 23, 2010

Leganya da jumpa kedai itu.....

gambar lama

Alhamdulillah lepas merayau - rayau kat Segamat semalam akhirnya aku jumpa jugak kedai yang aku cari tu. Nasib baiklah kedai tu kat tepi jalan je and lagipun awal - awal lagi aku dah survey alamat kedai tu kat internet. Fuhhh... betul - betul lega aku semalam.....

Mana idoknye.... my beloved bestfriend shiro ada mengoder cupcake untuk member dia yang akan melangsungkan perkahwinan die esok kalau tak silap. Tapi aku kena hantar hari nilah sebab petang aku nak gerak ke kluang dah hantar barang.

Seriusly mula - mula aku memang tak yakin nak ambik coz yelah kan... acik ni budak baru nak belajar - belajar.... Kalau tak jadi nanti kan malu acik.... Huhuhu..... Tapi apelah salahnya kalau aku sahut cabaran bukan? Lagi pun dia cuma nak deco yang simple je. InsyaAllah aku akan buat yang terbaik! Chayuk!!!!!

Coz cik shiro kite tu nak tema kuning + itam, berdoeh jugaklah aku nak carik kaler hitam tu..... Mula - mula memang menggelabahlah jugak takut kalau tak jumpa wane itam ni mampus aku nak menjawab dengan die tapi alhamdulillah la last minit semalam jumpa jugak kedai yang jual bahan buat kek tu.

Nasib baiklah Encik Abi sanggup temankan aku semalam walaupun penat belum hilang. Thanx a lot Abi sayang.....!!!!!!! :-)

Mula - mula jumpa kedai tu memang aku excited giler ko! mana taknya.... macam - macam bahan yang ada kat situ! Ko tanye jelah cine tu. Oven idaman aku tu pun ada kat situ. Siap tunjuk dekat encik abi sekali tu. Senang nanti dia tak payah pening pale pk nak beli hadiah harijadi aku.... Wakakaka..... Budjet orang tu nak belikan...... hehe....

Back to the story.... Kat kedai tu jugak ada buat kelas kek. Huh tambahla aku lagi meroyan kat situ. Memang aku puas hatilah membeli bahan kat situ.... Banyak benda yang aku carik kat tempat lain takda tapi kat kedai tu ada. Cuma block huruf yang comel - comel tu dah abis pulak.... Banyk lagi bahan yang aku nak beli sebenarnya tapi mengenangkan budget x berapa nak ado so pendamkan jelah harapan murni aku tu. InsyaAllah.... kalau banyak lagi tempahan lepas ni bolehlah aku berdikit - dikit membeli. Cuma lepas ni mak aye tu pening palelah tengok barang - barang aku tu.... Takde tempat khas nak letak ko.... Mintak2lah lepas ni ada rezeki nak beli meja khas untuk aku buat kek...

Amin....

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++