My Nuffy

Friday, April 16, 2010

Satu Permulaan....

ehsan dari encik google


Seronoknya hari ni dapat tengok pengantin yang nikah kat pejabat agama kat opis aku ni.... :-) Ada dua pasangan yang nikah hari ni. Yang pagi tadi pakai sepersalinan ungu. Yang Petang ni pulak pakai sepersalinan putih... Cantik sangat de..... - semua pengantin memang cantik de!

Bilalah pulak hari aku and Encik Abi akan tiba ek.... Hmmmm......

Tetiba rase berdebar - debar..... Sayu pun ada..... Kenapa entah......

Persiapan setakat ni masih 5% saje yang siap. Yang lain - lain masih belum dibincangkan lagi... Yang pasti kakak aku dah janji nak sponsor doorgift! huahuahua - gelak tak berapa nak jahat!

Kalau nak ikutkan memang dah kena buat dah ni tapi macam biasalah.... kiteorang kan suka buat suprise! Tengok2 sok dah nikah je.... hehehe.... Comfrem kena kutuk kaw kaw kat akak aku sebab dia tak dapat balik nak tengok aku nikah.

Tapi takper... Aku cadang kalau dia tak dapat balik, aku nak buatkan sidang video khas untuk dia. Biar dia puas hati. Ala macam yang pernah kuar kat  paper dulu tu....

Owh tak sabarnya....... Hekhekhek...... :-)

Tapi ofcozla sedey jugak sebab arwah ayah tak sempat nak tengok aku naik pelamin.... :-( Sebut pasal arwah ni baru aku teringat yang aku tak setlekan lagi hal wali ni. Memandangkan ayah aku dah tak ada lagi, so abang aku yang dekat kelantan tulah yang kena jadi wali aku. Hmmmmm.... satu hal lagi....

Rasanya dah dekat 4 tahun aku lost contact dengan dia... No tel dia ada lagi kot..... entahla..... Tapi rumah dia aku ingat lagi kot (kalau tak pindah tempat lainlah kan...). Nak pergi sana tu yang becinta tu. Kes bicara kuasa tanah arwah ayah aku pun belum selesai lagi. Hope masa nilah aku boleh selesaikan sekali gus! Itupun kalau dia nak.....

Hmmmm..... buatnya dalam 2 -3 bulan ni Encik abi ajak nikah cepat, muak jugak aku nak ke sana carik dia....  Hopefully semuanya berjalan dengan lancar.... :-)

~Amin~

p/s : balik ni nak berkemas sebab esok nak temankan Encik Abi pegi kluang hantar barang! :-)

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++