My Nuffy

Thursday, April 15, 2010

Pulangkannnnnn........

ehsan dari encik Google

Dah merata aku mencarik.....
Dah puas aku mengumbah.....
Tapi tak jumpa - jumpa jugak buku hutang aku......
Waaaaaa.......
Matikla aku nanti ni....
kalau orang nak bayar hutang dah susah sebab aku tak hengat sangat.....
Happylah dieorang kalau tak payah bayar
tapi aku yang nanges lepas ni sebab dah rugi teruk......
waaaaaaa........
Apesallah aku ni careless sangat ha?????!
Padahal buku tu dah macam tali perut aku dah....
kalau tak ada buku tu macam mana nak makan kan?
sebab dalam tu ada segala macam hutang orang....
Yang dah bayar....
yang belum bayar.....
Ya Allah.......
Mana aku nak carik buku tu ni.......
Encik abi pun dah same - same carikkan....
Kat Gemas dah.....
Kat pb dah.....
Kat Kuala Paya je belum!

Last yang aku hengat.....
aku tulis jumlah muffin yang aku hantar kat kedai kak ct hari tu....
Lepas tu aku dah tak nampak lagi dah buku tu.....
Masa aku pegi Seminar hari tu tak perasan pulak aku bawak ke tak buku tu.....
Hmmmmmm........

Perlukah aku telek di dalam air + limau purut neh???!!

p/s : petang ni nak jalan - jalan dengan Encik Abi naik scoot! :-) Buka puasa di mana ya????!! :-)

2 comments:

adayinmylife said...

Ayoyo.. Sungguh la careless ye Cik Lizor...

Mr & Mrs Architect CuTe said...

huhu.... tulah pasal....
umah tu dah macam tongkang pecah dah! tak sempat lagi nak kemaskan....
huhu....

++Jom Kita Tukar Link!++