My Nuffy

Wednesday, June 3, 2009

Kepura - Puraan Yang Terserlah...

'tolong jangan berlakon boley x?'
perghhh....
x tahan ayat dier...
kalau aku jadi pelakon ni mesti laku neh...
silap2 ley dapat award...
macam citer 'ariana' 2...
hua3x
rase nak gelak memang aku da gelak da pun...
sampai bengkak2 mulot aku gelak...
mane taknye...
aku da try da wat selamber...
aku da try da xnak cover2...
tapi setiapkali aku nampak muke die...
aku nampak muke orang yang kutuk2 aku belakang...
aku takut orang2 yang berkenaan akan muntah hijau tengok kemesraan kiteorang...
tambah plak biler aku panggil dier dengan sopannyer...
kelembutan + kelembapan aku terserlah biler berdepan dengan dier...
padahal depan orang len aku ala2 manje
tapi kenkadang macam singa pun ader...
si sengal ni plak tetibe sound aku!
hampeh...
sah2 malam ni aku tak g berbeku!
bek aku dok umah tido lagi bagus!
sengal3x!!!!!
hilang mood aku kejap...
balik bace buku lagi bagus...
petang ni g jogging!
ha3x...

2 comments:

kamikaze501 said...

tapi pergi jugak bbq tu kan??? ahaks.!!!!huhuhuhuuhu!!!!!

Kerudung Ungu said...

hik3x...
kene temankan nurul r...
;-)

++Jom Kita Tukar Link!++