My Nuffy

Friday, September 4, 2009

.:Dugaan Puase : aku yang tak paham ke die yang tak paham2:.

Bahasa apa lagi yang nak aku gunakan untuk membuatkan dia paham... bahasa 0wang P0teh? bahasa Jawa? ke bahasa Sanskrit? c0z aku tulis bahasa Melayu dalam bahasa Melayu dia tak paham2.
Ya... mungkin dia berketurunan jawa s0 dia tak paham apa yang aku tulis ari 2. Aik, k0 skulah kat endon ke dowlu dik? atau mungkin saja dia d0k skulah elit dowlu. s0 speaking 0wang p0teh macam kunyah swing gam jerk. ea?
Ke bahasa yang aku guna 2 terlalu r s0pan kesantunannya tahap gaban seperti ini?
gurl : saya nak kawan jer... salah ker?
aku : kawan 2 tak salah p asenye ramai agi guy yang ley awak uat kawan kan.
[saja aku ringkaskan bab aku maleh nak menaip!ha2x]

bet0l per aku cakap... Kawan 2 tak salah kan? Tak pulak aku melarang beliau nak berkawan dengan sape pun. Takder dalam list 'Larang Melarang' aku. Tapi... biler lelaki & perempuan berkawan ada 2 maksud je. c0uple or just friend. Bagi akula... Fitrah manusia... biler da berkawan 2 mesti ada terselit sket kan kat celah2 tu prasaan suka kan terutamanya biler 0rang layan kita baik jer. Aku cakap pun berdasarkan pengalaman aku sendiri. 0k st0p! tak mau citer pasal aku plak ea. s0 paham2 sendirila ya apa tujuan dia nak berkawan dengan beliau 2.
  
pas2 langs0ng  dia senyap. aku pun mantain je r rileks sampai r malam td mesej dia munc0l lagi ciap misc0l2 lagi. laaaaaa....Tak paham bahasa Melayu rupenye... isk3x.

0wh... luper nak cakap. aku da tukar n0 f0n aku dengan beliau ari 2. he3x. cian k0rang c0npius baca bl0g aku ea...hik3x. Amp0n2x.

nak kate aku jelez... 0fc0z r aku jelez! giler si0t saper tak jelez lau hubby @ tunang @ bf kene ng0rat. P cam biasa, aku maintain jerk. Aku tersangatla paham gel0dak jiwa muda ni. Iyela... aku p0n penah muda gak kan. waahhh... tua suda bah? hu3x. M.A.T.U.R.E.D 0k! hua3x. Eh bukan same je ke meaningnye????!!!

s0 dipendekkan citer. Aku maleh da nak amik p0rt. Aku bukan 0rang yang suka nak cari gad0 dalam hal2 cenggini terutamanya dengan kaum sejenis aku. Pengalaman mendewasakan. Cewah... Aku lagi kesian dengan dia lagi ada. Yelah cinta bertep0k sebelah tangan. Bukan aku tak pernah ase.

Aperpun aku doakan dia cepat2 sedar & temui kebahgiaan yang dia carik. Amin.

uat Bee,
Sila abaikan en3 ni. ha3x.
Lurve u s0 much dear!!!!
miss u 2...:-(
6 hari x jumper si0t.

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++