My Nuffy

Wednesday, September 16, 2009

:-Raya 0wh raya-:



 ~ondaway nak ke Dataran Pahlawan~

Sabtu
12 September 2009

Setelah tertunda sejak seminggu yang lepas, akhirnya tercapai jugak hajat beliau nak sh0pping raya. Destinasi pilihan beliau ialah Melaka Bandaraya Bersejarah... Memang sejarah betul aku sh0pping kat Melaka ni. Selalunya setiap tahun aku serbu Jalan TAR jer p tahun ni aku bagi chances kat beliau nak sh0pping katner.

Selain kami, ada sepasang lagi c0uple yang ikut serta. Suhaimi & his gurlfriend. Sepatutnya family ikut sekali p die0rang da terlebey excited sh0pping raya dulu... Ini tidak adil! hehe.

1st place yang kami tujui adalah 'Kota Fesyen' di MITC melaka. Dah lama sangat tak melawat melaka ni ase cam ruse masuk bandar. Sangat-sangatla teruja aku teng0k pembangunan yang pesat kat Melaka ni. Last aku g Melaka tahun 2006-2007 k0t. Hmmm... kejap jer dah banyak berubah.

Beliau sangat - sangatla teruja nak sh0pping baju raya kat situ p biler kite0rang sampai kat situ terus keterujaan tu hilang. Masih banyak kedai yang bel0m dibuka. Kehampehan melanda jiwa kite0rang.

Sepatutnya tema kita0rang tahun ni wane pink p last minit kite0rang tukar tema c0z baju pink takder saiz beliau plak. Huhu... S0 kite0rang decide baju raya tahun ni wane g0ld. Baju beliau lah yang paling susah nak carik. Baju aku kejap jer da jumper.

!
!
!
V


Destinasi seterusnya pulak adalah Dataran Pahlawan. Cadang nak beli kasut, tudung & beg sahaja. Ingat tu sahaja ok!.

Kite0rang park keta kat MP p merayau sampai kat muzium nun. Huhu. Jalan kaki tu... Dahla p0se... Huhu... Sadis t0l.



!
!
!
V

~after sh0pping m0pping~


 Kalau ikutkan macam - macam agi yang aku nak beli p aku luper nak kuarkan wit plak... Huhu. S0 yang dapat cume Kasut raye sepasang. Beliau 0ffer aku beli agi sepasang p aku tak dapat carik yang berkenan kat ati aku ni.0ffer aku baju yuna pun aku t0lak gak. Xm0 susahkan beliau. lagipun tak penting sangat pun. Lenkali ley beli agi kan biler ada wit lebey.

Naper tah aku jadi cam bek sangat sh0pping kali ni @ tak b0r0s. Beli apa yang patut jer. Isy cam tak percaya itu aku. Mana taknya... Lau aku kuar s0rang - s0rang ni gerenti abis 2 3 rat. Beli kasut... beli baju... beli handbag... Isy macam - macamla aku beli p kali ni cam takder nafsu jer nak membeli ni.

0wh lupa... aku tak sahur... Bab tu k0t???!!!
!
!
!
V

~kasut raya 2009~


Agipun mak aku tak ajar aku memintak - mintak kat 0rang ni. Lau 0rang nak bagi Alhamdulillah... Lau tak bagi takyahla gatal - gatal nak mintak p mase arwah ayah aku ader dulu mak aku slalu suh mintak macam - macam. Hehe.

P aku ingat lagi dowlu - dowlu mase arwah masih ada. Nak mintak wit pun menangis. Takutnyer pasal. My sista yang ala -ala sengal tu pun tak ajar aku mintak - mintak ni. Sume kena berdikari...

Bear kat bawah ni bukan aii yang mintak k p beliau yang adiahkan. Cian teng0k aku munc0ng jer kot. Hehe. Mekacih B sayang... L0ve u s0 much...

!
!
!
V

~Present daripada beliau sempena sh0pping di Melaka...hehe~


Pas penat bersh0pping sakan... kite0rang pilih untuk berbuka pose kat satu rest0ran ikan bakar ni kat area Sg Duy0ng.  Tak amik gambar pun bab cam p0y0 jer asik nak amik gambar ni. Tambah - tambah kawan beliau ada sekali p lau kite0rang berdua jer ciapla kite0rang beraksi depan camera. hehe...

Selesai berbuka... kite0rang gerak ke Tesc0 plak coz aku nak cari barang dap0r. Agak dah lama gak tak g tesc0 ni sampaikan kite0rang sesat... Hehe. P nasib bekla kite0rang jumper gak jalan nak ke sana.

S0 insyaAllah next month lau xda apa - apa aral kite0rang akan terjah Bandaraya Bersejarah ni lagi sekali. bukan untuk sh0pping tapi nak jelajah 1 Melaka plak. Nek beca gitu.. Hihi.

Keyla... nak st0p writing coz jap agi beliau nak teng0k blog n update bl0g plak k0t... hehe.

s0 kueh raya kat bawah tu untuk tatapan k0rang k!

Daaaa....


~tempahan daripada cust0mer @ member pejabat~


p/s : I L0ve u s0 much b sayang... Thanx 4 d baju raya... thanx 4 everything...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++