My Nuffy

Tuesday, September 15, 2009

:-Kira Bintang-:

0rang len cibuk kira baper ari lagi nak raya... Aku ley plak kira bintang. Wakaka. Suka akula kan... Blog aku.
Saja nak bagi tenangkan pikiran. Wit bantuan raya entah biler nak dapat tah. Huhu.

Yang Penting baju raya kite0rang da beli Sabtu lepas kat Melaka. Pics akan menyusul p tak banyak pun amik pics. Penat jogging 1 dataran. Huhu. Kejam sungguh.
Dah2 yang tu xm0 citer dulu. Skang nak citer pasal bulan kelahiran dulu k.

Aku lahir bulan Januari

>Bercita - cita tinggi [cita - cita asal nak pergi Bukit Tinggi! huahua]
>0rangnya serius [sries sangatla aku ni...hehe]
>Suka Mendidik & dididik [ Mendidik - tu sebab aku amik Dipl0ma Pendidikan Awal Kanak - kanak & dididik?]
>Suka mengkritik [pengkritik tetap mak aii biler berpesen... wakaka]
>Mudah melihat kelemahan 0rang [2 sebabla dulu aku asik d0k reject c0lan2 menantu mak aku...haha]
>Rajin [ada masa jer aku rajin... tapi bab tid0 aku tersangatla rajin...hehe]
>setiap yang diusahakan nampak keuntungan [Alhamdulillah... baru nak nampak untung ni bisnes minyak wangi]
>Suka kecantikan, kekemasan & teratur [cantik itu menyakitkan...huhu]
>Sensitf [sangat2 p itu dulu... skg da kurang da. Tak caye? tanyala aii..hik3x]
>Berfikiran mendalam [jaga - jaga... aii ni tukang telek orang...hehe]
>Pandai mengambil hati [wah...aku ker? setahu aku bab tang ni la yang aku slalu fail. Aku bukan reti bab bodek membodek ni. SEjak demenjak ni jer.. Tu pun belajar daripada beliau...hehe]
>Pendiam [diam tanda aku nga berfikir dengan warasnya. Ala... mula - mula jer. Pastu ciapla mul0t aku meng0mel.]
>Pemalu [memang 2x... aiii memang pemalu 0rangnyer...hehe.. Malu aii nak cakap..]
>Daya tumpuan yang tinggi [takder makne aii...]

>Mudah mendisplinkan diri [0wh... yang ni kena azam betul2 baru ley uat coz aku ni 0rang yang selalu langgar pantang larang ni..hehe]
>Badan sihat tapi mudah diserang selsema [ya... aii ada alahan resdung k!]
>Romantik tapi tidak pandai untuk memperlihatkannya [haha... yang ni kena tanya beliau... romantik ker idak aii ni... ]
>Cukup sayang pada kanak - kanak [tu sebab aku amik Dipl0ma Pendidikan Awal Kanak - kanak]
>Suka duduk di rumah [ini bukan aku. aku memang suka merayau g wind0w sh0pping & travel d0k umah biler aku perlukan tid0 yang cukup sahaja ok.]
>Setia pada segala - galanya [setia aii pada bantal & selimut... setia aii pada teddy bear yang aii pel0k setiap malam... setia aii pada bl0g kesayangan aii ni... 0wh ada lagi... setia aii pada beliau tak pernah berubah...hehe]
>Perlu belajar kemahiran sosial [sangat- sangat perlu]
>Sifat cemburu yang sangat tinggi [cemburu terlampau bila tak dapat memiliki sesuatu tu sedangkan ianya  ada dengan kita selalu p cemburu2 aii takder sampai kill kill die die ea]

sekian terimas...

yang bawah ni biarla beliau yang jawab sendirik ek!;-)
chay0k b!
Beliau lahir bulan 0g0s

>Suka berlawak
>Mudah tertawan padanya
>Sopan santun
>Mengambil berat terhadap 0rang len
>Berani
>Tegas & bersikap kepimpinan
>Pandai memujuk
>Terlalu pemurah
>Eg0
>Dahagakan pujian
>Semangat juang yang luar biasa
>Cepat marah & mudah mengam0k
>Mudah marah apabila cakapnya dilawan
>Sangat cemburu
>Daya pemerhatian yang tajam & teliti
>Cepat berfikir
>Berdikari
>Suka memimpin & dipimpin
>Suka berangan
>Berbakat dalam seni lukis, hiburan & silat
>Sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk
>Cepat sembuh apabila ditimpa penyakit
>Belajar untuk bertenang
>Kelam kabut
>Romantik
>Pengasih
>Penyayang
>Suka mencari kawan

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++