My Nuffy

Wednesday, September 9, 2009

.:Kueh... Kueh...:.

1.15 am - Aku masih lagi menghadap biskut cornflake + bl0g  = mengant0k.  Masih ada lagi baki 1/2 mangk0k nak kena habiskan. huhu. Banyak tu.Bestnya lau dapat baring - baring skang ni. Landing - landing atas tilam mak aku yang emp0k tu. G0lek - g0lek pel0k Bear beliau. Cium2 baju ucuk beliau. Bestnya...
Beliau mesti ngah cedap lena diulit mimpi ni. Iye - iye je kata nak teman. Baru aku suh tid0... bet0l - bet0l beliau tid0 upernya. huhu. Dasar marang krapu.
Yela - yela... tid0la Bee... 
Penat gaknya pas majlis berbuka & tadarus kat kolej beliau petang tadi. Aye ni saja jer gatai nak anje - anje. Almakl0mla... Da lepas waktu tidur aye da ni. Huhu. Sadis sungguh!
es0k sambung uat Alm0nd L0nd0n plak. Lau laratla... 
Aku uat biskut ni saja - saja je sebenarnya. Yela... bukan sedap sangat pun. Just try my luck. Alhamdulillah... Tahun ni nampaknya ada jugak rezeki aku.
Skang da 1.30 am. 
Sakit belikat aku si0t. Biler biskut aku nak abis bakar ni?????!!!!
huhu.
Ni kena tuntut angpow kat beliau nih! hehe. Pastu pow baju raya... kasut raya... tudung raya... rambut raya... eh ade ker? 
Hehe.
Acah je tang rambut raya tu.
Yang len tu bakal kena tuntut oleh aku.
Cam kejam je kan????!!!!
Ala lau tak pow tahun ni... tahun depan ada lagi...
Tak tahun depan... double tahun lagi satu...
Hehehe.
tu b0ley dikateg0rikan sebagai 'materialistik tak?????!!!!
Generouslistik la....
Aper tah aku merapu tah. Mate cam da takley bukak da ni. Men taip jer ni.
Sowiela lau aku tulis bukan - bukan ni ye.
Ngant0k r....
Nak bubum....
Alamak...
Bunyi 0ven ni da macam alarm da ni....
Terkejut aku.

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++