My Nuffy

Friday, September 25, 2009

Raya : Part III

Raya ke - 4




Balik dari kamp0ng, aku terus bergegas ke Pekan R0mpin carik bahan - bahan nak masak petang tu. Keluarga pihak beliau akhirnya sudi jua menjeng0k ke teratak bur0k mak. Hehe.Datang rayala! K0rang jangan pk macam2 ye... ^_^

Alhamdulillah...

Aku & beliau bersyukur sangat - sangat bab dapat eratkan hubungan 2 buah keluarga ni. Ada t0kmak... ayah... mak... adik2... paksu maksu... pakcu makcu... idlan... aqish... & anak2 pakcu [aku tak tau nama depa...hik3x]

Daripada pose ritu agi aku nak ajak die0rang datang umah bukak pose same - same p mak sib0k uat kuih nak bawak g masjid plak. Malam da nak g terawih... Aku & beliau ni jer yang liat sket nak g terawih... P Insyaallah... tahun akan datang hopefully dapat same2 berjemaah dengan mak & ayah. ^_^

And 4 da 1st time... aku pat salam & kiss tangan ayah. By da way... Mase kat Melaka ritu 1st time aku panggil ayah dengan panggilan 'ayah'. Sebel0m ni punyala kek0k aku nak panggil macam gitu coz selama ni aku da biasa panggil ayah 'Cek Esa'. Almakl0mla... keje 1 0pis... meja plak mengadap - mengadap jerk ni ha. Pendek kata... memang ayah da taula perangai aku camner. Yang baik budi... Yang bur0k laku... Yang ternakal... hehe.

Idlan plak makin mesra dengan aku sejak kat kamp0ng semalam. Lau tidak hingin pun tidak die dekat ngan aku. Takut2 jer die. Ni da ok sket da... Mb die dah mula biasa teng0k aku lam family die.

Alhamdulillah...

Hampir keseluruhan hati family ini da dapat aku tawan... InsyaAllah... aku tak mau sia - siakan kepercayaan & kebaikan keluarga ini.

Rupa - rupanya Pakcu kawan angah masa angah keje kat Poland 8 dulu. Sepupu beliau plak ada yang 1 sk0lah dengan anak sedara aku. 1 kelas ag tu. Maknanya lepas ni ciapla kite0rang kena pantau. Hehe.

Apapun terima kasih pada beliau & da family bab sudi datang...

Sem0ga perhubungan ini akan berkekalan hendaknya... ^_^

~amin~

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++