My Nuffy

Friday, September 4, 2009

.:entry pasal makan:.

0keh! Duk diam2 shume. Aku nak pk ni. Ha3x. P0y0 jer kan!
Baru 3.30 pm. Lambatnye nak buke p0se... Hu3x. Upssss.... ley batal p0se aii k. Baru 3.30 pm da pk sal bab makanan. Cam budak2. Malu jer kat anak2 tau. Anak saper? Takkan anak aku... k0rang ni... Da tentula anak 0rang. kan3x???!!

s0 bagi mengisi masa lapang yang tak berapa nak lapang aku ni sementara tunggu backup selesai, aku nak share ngan k0rang aper yang aku suke tentang makanan. Tak taula normal ke tak bagi k0rang kan! Kite mula dari :

1. Garam 

Aku suka makan garam kasar terutamanya yang jernih 2. Aku pun tak tau camner aku ley dapat tebiat ni. P  lau mak aku nampak mesti dia bising.

2. Mangga Muda

Mangga muda + garam perghhhh.... Meleleh beb. Takpun uat kerabu mangga. Susah2 sangat nak cari mangga uat kerabu, g jer kat The Chicken Rice Shop. Mase sk0lah dowlu aku mang suka makan mangga muda yang dikupas & terus cicah garam kat tangan. hu3x. Tebiat tak ilang sampai skang p da kurangla sket bab gigi ngilu. hu3x. 2 3 ari ni aku sanggup panjat kusi semate2 nak petik mangga muda kat tepi umah aku 2. Cam ngidam plak asenye. Eik! Jangan macam2 ea... Babab t!:-)

3. Daging Lempap

Aper 2?haha. Aku tak pastila betul ker tak aku eja tu. Yang pastinya raye memang tak miss spesis daging tu yang direbus sampai emp0k n kemudian dikeringkan. Dapat plak cicah dengan air asam limau. Perghhh...

4. Coklat Badam

plez hadiahkan aku coklat badam mase betday aku t ea! Time tulah aku merasa sangat2 sayang kepada korang. he3x

5. Kuaci Hitam

keras nak mamp0s p memang feberet aku. Makan sampai gatal 1 muka. haha.

Ah...yang len maleh nak citer r. uat aku terliur jer.huhu. Dah2x... aku nak g uat backup ni.
bubuy...
:-)

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++