My Nuffy

Saturday, September 19, 2009

:-Raya Yang Tak Bererti-:


Meskipun kedengaran riuh rendah bunyi mercun... Hiruk pikuk suara 0den... Ena... Shara... Masih jua hati aku rasa sunyi... Langsung aku tak rasa kemeriahan hari raya yang bakal disambut sume umat Islam es0k. Segala - galanya terasa hambar & tak bererti buatku.


Perempuan - perempuan... Kenapa kau tak henti - henti muncul tanpa diundang?


Perlukah kau hadir untuk menguji kesabaranku?


Kenangan yang indah semalam lenyap sekelip mata...


Perlukah airmata ini menitis lagi di saat aku sepatutnya gembira?




Telah aku k0rbankan banyak perasaan...


Telah aku tinggalkan segala kenangan...


Melukakan rasa...


Demi untuk bersama dengan insan yang aku cinta...


Sampai kapan harus aku menahan perasaan?


Demi sebuah hubungan yang digelar percintaan...


sesuatu yang amat kudambakan sebagai se0rang perempuan...


Andai sampai di sini segalanya akan berakhir...


aku redha...


Mungkin TakdirNYA...


aku sendiri lagi...


untuk sepanjang hayatku ini...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++