My Nuffy

Sunday, September 6, 2009

.:Excited bikin kueh raye:.



Pic kat atas tu sumenya bahan - bahan untuk uat kueh raya tahun ni. Banyak? Memangla banyak coz ade tempahan sekali. Alhamdulillah....

Tak budget pun nak amik tempahan coz tahun ni ramai plak yang uat bisnes kueh raye kat opis tu. Lagipun aku takder assistant0-ne. Susah lau amik tempah banyak2 p tak pat nak ciapkan. Cian die0rang tak pat mam kueh raye t.
P tahun ni beliau dengan rela hati meng'0ffer' diri nak t0l0ng aku uat kueh. Entah t0l0ng teng0k jer ke... entah t0l0ng uat huru hara ker... entah t0l0ng kemas ker c0z aku bab2 mengemas ni eleh sket...he3x. Teng0k jela t ye. Yang pasti aku memang sangat terharu dengan beliau kerana sanggup & sudi nak t0l0ng aku. Thanx Bee Sayang... Lurve U So Much!
Tu bel0m agi nak cat umah... Kemas umah... Huhuhu. Berat2x.
Mase nga meng'update' en3 ni... aku sebenarnya dalam proses mengemaskinikan kedudukan sofa & barang2 aku. Almakl0mla... aii takder bilik. T0mpang bilik mak aii jerk. S0 barang2 aii bersepah2 kat ruang tamu ni. Haiisyyyy... Malu jer kat beliau c0z aku tau beliau lagi rerajin daripada aku bab kemas - mengemas ni. Aku terpaksa meng'admit'kannye. huahuahua.
Hopefully dalam minggu ni sumenye beres coz next week kite0rang nak g Sh0pping Raye plak! Destinasi? berkemungkinan besar adalah... jeng3x. hehe. Biarlah rahsia. Aik... Cam terlambat jer kan. he3x. Patutnye minggu ni p bel0m gajilaaaa...Lagip0n minggu ni nak ciapkan tempahan & kemas umah dowlu.
Okla... aii nak samb0ng mengemas balik coz beliau da bising da tu. hehehe

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++