My Nuffy

Friday, September 25, 2009

Kenangan Akhir Ramadhan 2009

18 September 2009



 

 

 

 

Jumaat terakhir Ramadhan beliau teringin sangat nak g men bowling kat Senggamat. Mau tak mau ikutkan jeler... Cian plak aku neng0knye.... Da beria - ria nak pergi. Hentak hentak kaki... guling - guling lantai... Haha [ Citer tipu!].


B0leh dikatakan hanya kte0rang berdua jerk yang rajin beben0 g men b0wling time - time bulan p0ser tu. Cam biasa jugak aku kalah... Huhu. Xper2... Pasni aku nak practise habis - habisan untuk menang. Ahak3x.


Pas bowling... kite0rang gerak carik kedai makan plak untuk tempat berbuka puasa. G kat IOI p kedai tutup lak. Kebetulan hujan turun dengan lebatnya. Huhu.... Melepas nak makan western! Cis... Giler kentang! ^_^


Sib bek ada 1 kedai ni yang uat ala bufet.... S0 berbukalah kite0rang kat situ. Takderla best sangat makanannya p aku suka suasana kat situ. R0mantik bangat si0t. Ciap beli kek 0ren agi tu c0z aku teringin sangat nak mam kek 0ren... Beliau yang minta sangat ngan kek c0klat pun aku paksa makan kek 0ren. huahuahua.

Sementara tunggu waktu berbuka... sempat aku & beliau merayau - rayau kat sh0pping k0mpleks berhampiran. Billi0n kot namanya.... Hehe... Tak baper nak ingat r.... S0wie... ^_^

Owh ya... entah apa mimpi beliau ari tu, beliau berhajat nak sedekahkan sep0t0ng dua kek yang kite0rang beli 2 kat budak2 yang kebetulan baru nak menjamu selera kat situ. Dengan muker slambernya beliau sendri yang bagi kek tu. Aku tukang gelak c0z macam tak percaya beliau ley terpikir nak uat cenggitu.

Alhamdulillah...

Moga2 bertambahla rezki beliau pasni... kan b! ^_^

Biler da kenyang melantak... baru teringat yang mak pesan suh carikan langsir yang x cukup tu. Nak tak nak terpaksa jugak beliau mengikut aku ke Nag0ya membeli langsir. Kebetulan plak ada bazar kat depan Nag0ya s0 aper lagi.

SERBUUUUU......

Hehehe

Tapi tak beli aper pun... Just teng0k - teng0k jer. Lau ader pun hajat nak membeli, langsung terbantut dek kritikan pedas daripada beliau. Pendek kata apa aje yang aku nak beli tu sume tak berkenan dek beliau. Eiii... geram tul aku.

Lagipun lau kuar ngan beliau ni aku tak reti da nak beli apa. Cam xder apa da nak beli. Lau aku kuar s0rang? Huh alamatnya selesai satu bazar tu aku b0r0ng. Huhu.

Itulah penangan biler kuar ngan beliau. Lagipun aku da dapat baju raya + baju Yuna daripada beliau. Upsss... + Bear baru tu. Cukup2la uat masa ni. Chewah... [macam nak kena pau lagi jerk beliau ni... Hehe]

Amb0i.... Kejam sangatla aku ni ye.....
Heh.... T beliau nak g Langkasuka... Leyla kim cukukulat agi... Hehe

Alhamdulillah... ^_^


No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++