My Nuffy

Friday, June 11, 2010

CupCake Cinta Kasih


Haha... Suka - suki aku je bagi nama cupcake ni cenggini! Padahal cupcake ni ditempah oleh seorang anak untuk birthday bapak dia. Ahhh... Tak kesahla kan! Janji sodapppppppp......

So kali ni tempahan aku terima dari kak dila untuk bapanya. Sempena menyambut hari lahir & hari bapa katanya. Thanx kak Dila coz sudi tempah cupcake saya yang tak seberapa ni ye! :-)

Dia sebenarnya tak tetapkan pun nak tema warna apa so aku bubuh jela kaler kuning ni. Hiasannya aku tarukla warna merah... Nasib baik hari tu dah beli nozzle berbunga - bunga tu. Cantikla sikit nampaknya kan... hehe. Untuk perisanya pulak, dia mintak aku buat perisa coklat. Lama jugak belek - belek resepi yang ada tapi tak berapa confidentlah nak buat sebab aku memang tak ada talent nak buat chocolate cake! Hehehe... Sampaikan encik abi dah baper kali mintak aku buatkan kek chocolate tapi aku buat derk je. Huhu... Bukan ape... Takut t tak sedap... Tapi lepas ni memang aku confident nak buat! Malam ni nak try buat lagi hadiah untuk pengantin baru sebelah rumah aku tu. Hope dieorang suka!Ngeeee.......

Alhamdulillah, hopefully semuanya akan bertambah baik and skill aku bertambah maju. By the way, 19 Jun ni aku dah booking kelas cheesecake and chocolate cake untuk aku and encik abi. Macam tak percaya je kan????!!!! Encik abi sudi masuk kelas tu... hehehe.... Actually aku yang paksa dia pun! Hehehehe....

Anyway thanx again pada kak dila keran sudi tempah cupcake dari saya ye! Kalau sedap tempahlah lagi... Hehehe...



No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++