My Nuffy

Friday, June 11, 2010

Makan Sarapan Pagi + Lunch

Actually makan - makan kali ni adalah sempena meraikan hari terakhir pelajar praktikal kat unit aku ni. Dah lama rancang nak buat tapi asik tak jadi saje. Masing - masing ada hal.... Hari pun ramai gak yang tak ada ni tapi disebabkan hari ni hari last dia, so buat jugaklah.

Nilah dia gadis genit bakal setiausaha sapelah lepas ni...... Hehehe......

Masa mula - mula dia datang dulu aku ingatkan dia ni jenis yang sombong and kekwat gitu tapi rupa - rupanya dia ok je. Kerja pun bagus. 2 3 bos pun dia boleh cover. hehe....

Sempat jugaklah buatkan cheesecake untuk meraikan die... Just the simple one. Baru keluar oven terus bawak pegi office. Dengan bekas - bekas dia sekali aku bawak.
l
l
l
l
v

Alhamdulillah sikap tak putus asa aku sebelum ni berbaloi rasanya dan aku rasa bila aku buat something dengan hati yang senang, tenang and ikhlas, hasilnya memang malatop! Hopefully lepas ni aku boleh improve lagi. Tambahan pulak dengan sokong encik abi tersayang yang sentiasa beri galakan untuk aku terus menghasilkan sesuatu yang sedap dipandang and sedap dimakan! I Love u so much abi sayang!!!!!


Nurul yang demam makan sambal udang 1 pinggan

Kak earna try nak diet dengan makan cheesecake!
Hahaha
everyone in the aquarium!

So tu saja untuk hari ini. Walaupun semuanya serba ringkas, tapi alhamdulillah semuanya telah berjalan lancar. Harapan aku semoga dia akan maju jaya lepas ni dan mendapat pekerjaan yang bagus. Salah silap haraplah dimaafkan ye.... Jangan lupakan kami di sini... Kalau ada masa jemputla datang lagi  ke mari ye..

Bye bye......






No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++