My Nuffy

Saturday, June 5, 2010

Garang betul!


Hai la M.I.L.A......

Penat - penat aku bela kau..... Jaga makan minum kau.... Bagi can kau bersuka ria..... Kau boleh geget jari bakal pengantin ni???????????!!!!!! Kuang asam punya M.I.L.A! Tak mengenang budi punya hamster.... Sampai hati ka geget tangan orang yang memberikan kau makan ni...... Isk.... Isk.... Isk.... Kecewa aku denga sikap kau M.I.L.A....

Nasib baik kau tak tersandar kat dinding hari tu aku kerjakan tau! Eiii.... Kenapa spesis binatang ni garang sangat ni? Nak manja - manja pun tak boleh..... Apakah..... Ke kau jeles dengan encik abi sebab kau tak ada partner lagi? Ha! tu encik abi yang janji ye.... Not me okeh! Tapi kalau kiteorang bagi kau teman hidup pun, pasti ke kau takkan geget jari jemari kami lagi huh? Ke itu cuma alasan kau untuk mengawan? Haha.... Alasan tak boleh blah....


Sekarang ni awal pagi lagi si M.I.L.A ni dah bising - bising.... Geget jeriji - jeriji kandang dia tu. Macam sebulan aku tak bagi makan! Teruk betul......Padahal makanannya melambak aku bagi... Perut tu dah bonset benar dah aku tengok.... Sahla kau ni meroyan M.I.L.A.....

Eiii kalau ikutkan geram aku ni, nak je aku picit - picit paler si M.I.L.A ni taw.... Tapi kadang - kadang tu kesian pulak bila tang dia buat aksi comel macam ni.... Isk... Isk.... Isk.....

Hai nasiblah badan dapat pet yang macam kau ni M.I.L.A....... Seksa jiwa aku tak boleh nak pegang - pegang kau... Belai - belai kau..... Geli - geli perut kau..... Asal lah kau ni garang sangat ha M.I.L.AAAAAAAAAAAAAA.......... BAgilah aku peluang nak bermesra - mesraan dengan kau M.I.L.A.........

Yang benar,
Tuan hamster yang kecewa

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++