My Nuffy

Friday, June 18, 2010

Happy Betday My Dear Brother In Law




Hari ni nak balik kampung kat Kuala paya sebab nak celebrate birthday Pujin dengan pakcek. Semalam baru aku cakap dengan mak aku. Malasla nak bagitau awal - awal.

Tengahari tadi balik rumah Gemas sekejap... Ingatkan nak tolong apa yang patut sebab my mother in law cakap nak mintak tolong aku cucuk sate sekali tapi rupanya bahan - bahan tu semua ada kat rumah Ucu. So xdela nak buat pun sebab tunggu ucu tak sampai - sampai. Mati kutu jugaklah aku dibuatnya.... Last - last aku tolong mak goreng kuih and buat inti je tadi. Hehe....
Sebagai upahnya, dapatla aku kuih kuaci satu bekas.... Hehehe....
Ok dah habis kene lelong!Haha...

Ingatkan tak laku kueh tu.... T majuk plak my mother in law tu... Hehe...

Owh apesal aku citer meleret - leret ni???????????

Huhu....

Oklah... Ape pun malam ni encik abi tersayang nak balik! Kol baperla sampainye tu.... Eiii rindunya...... Mak nak kawennnnnnnnnnnnnn........... Ahak3x! Giler Budu!

42 hari je lagi kan abi...... :-)

Eh ini bukan citer pasal betday pujin dah ni! Ni citer pasal mengawan! Eh silap! Kawen... Huhuhu... Huduh sungguh!

Kla 2x.... Latest update kene tunggu esok okeh!

Sekali dengan kelas kek tu kalau jadi.... :-) Banyak betul agenda.... Dengan kelasnya.... kendurinya.... Huhu.... Penat mak.... Huhu

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++