My Nuffy

Wednesday, June 16, 2010

Ketika Datang Bulan....

ehsan dari encik google

Bendera merah! Haha.... Patutla aku rasa macam meong je dua tiga hari ni.... Habis semua orang aku nak marah. Hmmm.... Ok! Encik abi sorang je yang selalu jadi mangsa sebenarnya.... Huhu. Dua hari kena teruk dengan aku. Sabar jela.... Nasib baik aku dah warning pada encik abi awal - awal, dalam 2 minggu ni bersiap sedialah dengan emosi and ragam aku. Huhu....

Start semalam jugak kepala aku sakit tak berhenti - henti. Bila pandang skrin Lappy tu rasa macam tak selesa. Ingatkan sebab aku terlalu lama mengadap lappy tu. Takpun sebab aku tengok lappy sambil meniarap tu yang buat aku rasa tak selesa and pening - pening... Sampai ke malam masih jugak macam tu. Tidur dalam keadaan yang sangat tak selesa. Hidung tersumbat and kepala sakit sangat. Owhhh.... Bencinya saat tu....

Pagi tadi pun sama. Sangat - sangat tak larat nak bangun tapi mengenangkan tak lama je lagi, so aku gagahkan jugak. Takkan nak ambik cuti lagi kan.... Rugila aku nanti.... Nak ambik mc, aku kena tempuh opis dulu baru sampai klinik... baik aku pegi keje je. So datanglah aku kerja dengan sakit kepala yang amat sangat. Nampak macam tak percaya je aku ni tengah sakit kepala tadi. Budak - budak ni pun mesti ingat aku main - main sebab malas nak masuk mesyuarat padahal dieorang tak tau kepala aku ni rasa macam nak meledak! Hidung pulak penuh je memanjang.... Tak selesa sungguh... Menyengau 24 jam!

Lepas makan ubat, terus pegi toilet sebab perut ni dari pagi tadi meragam. Then...... Bila tengok rupa - rupanya.....

B.E.N.D.E.R.A M.E.R.A.H ma..........

Hayyooooo...... Nak peot pun kena emosi - emosi bagai. Kalau jenis orang yang tak faham, memang sah - sah kena sepelempang dah tu. Mana yang dah faham tu pulak nasib - nasiblah boleh tahan ke idak. Yang pastinya PMS ni bukan hal main - main!

Untuk keterangan lanjut, sila lawati laman web kotex ini.





No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++