My Nuffy

Monday, May 31, 2010

To Abi Wif Love.......


Entry ini aku tujukan khas buat encik abi sempena ulangtahun perkenalan kami yang pertama....

Sepanjang setahun perkenalan kami ini telah banyak dugaan dan rintangan yang kami tempuhi bersama... Susah senang.... Suka duka..... Segalanya kami telah kami lalui.... Hingga pernah terlintas untuk tidak bersama lagi kerana tak sanggup membiarkan dia bersusah payah untukku dan menerima tohmahan orang.... Namun hakikatnya aku sendiri tak sanggup kehilangannya.... Lantaklah apa orang nak kata tentang kami....


Dari awalnya perhubungan ini banyak sudah cabarannya.... Sampaikan kadang - kadang aku sangat merasa letih tak berdaya.... Tapi melihatkan kesungguhannya, aku jadi bersemangat semula. Adakah ini dinamakan C.I.N.T.A? Kalau benar ini cinta, semoga Allah memberkati cinta kami...

Terlalu banyak sebenarnya yang ingin aku ucapkan padanya namun tak terluah rasanya dengan kata - kata... Hanya yang aku pinta semoga hubungan ini berkekalan hendaknya hingga ke akhir hayat kami.... Dan mahligai yang bakal kita bina nanti akan kukuh strukturnya.... Akan semakin tinggi nilainya.....

Amin.....



No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++