My Nuffy

Friday, June 19, 2009

Andaikata....

yes!
akhirnye ciap gak keje aku...
nek krem kaki aku berdiri lame2 kat bilik kebal 2...
siap melalak2 lagi...
lagu jiwang...
[tak tahan...hi3x]
windu plak da lame tak karoake...
isy...
xper2...
da janji ngan shira nk g melalak same2...
dengan kekzam...
ngan baby...
he3x
pengumuman!!!!!
ari ni aku sarapan kat kedai aku makan abis tau...
cume ader orang 2 je x abis makan...
hi3x
tapi aku bukan nak wat en3 pasal 2...
aku cuma nak tulis aper yang sedang aku fikir sekarang ni...
kisah pertemuan kali pertama kat Tioman 2 tahun lepas memang betul...
tak tipu...
memang kat situlah kali pertama hati aku berdetik menyukainya...
betul...
tak tipu...
tapi mase 2 die memang tak kenal aku...
apatah lagi nak pandang aku...
almaklumla...
mase 2 aku ni low profile...
he3x
maksud suka 2 bukanla maksudnye aku terus nak jatuh cinta...
aku cume suka tengok die...
perwatakan die...
senyuman die...
tambah plak mase 2 masing2 da ader pasangan...
so aku pun cume pandang dari jauh jela..
tapi hati 2 berdetik gak...
lau r die ni jadi pakwe aku...
he3x
hanya imaginasi nakal...
;-p
walaupun mase 2 aku cuma anggap sekadar gurauan...
tak sangka plak jadi kenyataan...
;-)
mesti korang tak cayekan...
takper...
sebab bukan korang je yang tak caye...
kenkadang bler aku pikir balik...
aku pun rase cam tak caye je...
ke ni mimpi di siang hari???!!!
tapi macam aku cakap kat die...
jodoh pertemuan di tangan tuhan...
lau panjang jodoh aku dengan die...
aku terima seikhlas hati aku...
tapi lau jodoh aku dengan die dah takder...
pun aku redha...
cuma aku selalu doakan...
andaikata aku tak mampu membantu dia...
andaikata 1 hari aku dah takder kat sisi dia...
aku harap Allah datangkan dia seorang wanita yang dapat membimbing dia...
jaga dia baik2...
ingatkan dia biler dia lalai...
sentiasa ader kat sisi dia masa susah & senang...
jangan biar dia terjebak kat dunia dia yang dulu...
;-)
ni bukan nak wat citer sedey ok!
bukan jugak fikir bukan2!
ini cuma andaikata...
memang aku tak pandai nak pamerkan rasa kasih & sayang...
lau aku wat derk je bukan sebab malas nak layan...
cume taknak orang rase aku terover...
but i try my best 2 understand n 2 show u how much i luv u...
ubah sikap 2x...
hi3x...
kla...
nak balik umah sebelah...
;-p
nak tido!
daaaa....

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++