My Nuffy

Wednesday, June 17, 2009

tHiS i PrOmIsE u

'And I will take
You in my arms
And hold you right where you belong
Till the day my life is through
This I promise you
This I promise you'


romantik r kunun 2...
huk3x..
maaf..
en3 berikut xder kene mengena dengan lagu ini...
pinjam tajuk jer r...
kalau korang rase aku terlebey rajin nak post en3 ari ni...
maaf..
pale otak aku ngah berfungsi dengan baik untuk menulis...
sebab2nye...
aku bermalas - malasan nak g photostat kat pentadbiran...
jauh r...
semata - mata nak photostat selai ketas jer...
hu2x
2 pun kire prejudis ker?
;-p
pale aku sakit sejak pagi tadi tapi aku wat bodo jerk...
maaf...
ni bukan sebab banyak sangat pikir..
tapi sebab spek mata baru aku ni gaknye...
tak pun sebab aku asik dok ngadap pc sampai mata lebam...
hu2x
tapi aku bukan nak citer pasal 2...
aku nak citer pasal prejudis...
@
suker pikir bukan2...
bkn nak citer pasal orang len..
tapi pasal diri aku...
dalam sehari adela dekat 5-6 kali aku dok pikir bukan2...
contohnye...
lau aku balik keje tetibe aku ter x-cident ker...
lau tetibe aku dimasukkan ke hospital sebab sakit tenat...
lau tetibe bos aku sergah aku time aku ngah tulis blog...
huhu...
kemungkinan2 yang mungkin takkan berlaku...
pendek kate aku suke membayangkan something yang buruk2 jerk...
eley..
macamla korang tak penah pikir cam2 kan????!!!
alamak da mula da...
bukannya aku tak pernah latih diri supaya 'think positive'...
tapi lau muke 2 dok muncung 1000 jerk...
atau senyum pura2...
camner aku tak pikir bukan2...
isy..
da mula da ni..
maaf....
tadi baru je janji tak nak pikir bukan2 lagi...
baru je janji nak jadi pempuan sopan...
jadi pempuan yang tak lekang dengan senyuman..
biarlah orang nak pura2 tersenyum girang...
walhal die rase nak tikam2 aku dari belakang...
isy...
mula da...
maaf...
x sengaja...
otak ni memang kreatif bab pikir bukan2 ni...
tapi bukan benda kotor ea...
jangan salah faham...
hanya untuk peringatan diri sendiri...
pokok pangkal hati...
semoga semuanya jadi seperti sediakala...
aper yang penting????!!!
~KERJASAMA~
eh salah...
~KITE ENJOY!!!!~

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++