My Nuffy

Tuesday, June 16, 2009

CrItIcAl tHiNkInG

lepas pikir punyer pikir...
buat sementara ni
aku decide takkan delete blog aku ni...
apa nak jadi...
jadila...
korang nak kate aku bangang ker...
korang nak kate aku bodoh ker...
korang rase aku ni sengal ker...
lantak korangla...
aku malas nak pikir da...
banyak lagi beban yang aku nak pikir...
seperti
belanjawan 2010...
pakej percutian untuk mak aku bulan depan...
[g bandung 2...hu3x]
[sib bek aku takley ikut...]
hutang aku yang tertunggak
bil keta...
peksa...
sofa raye...
kusyen empok mak aku...
[huh.. nak beli kat KL jer plak 2..]
oi...
lau aku senaraikan gerenti korang mengucap panjang...
lagipun aku ni bukan jenis orang yang suke wat muke sedey...
walaupun memang ketara sangat nga sedey...
pastu dok depan korang sambil berkata
'saya ader masalah ni...'
isy...
aku bukannye orang yang suke2 nak amik mase korang untuk dengar aper masalah aku...
lau korang rase nak tau...
korang tanyalah...
lau aku rase cam ringan mulot nak citer
memang malang r nasib korang kene dengar ngomelan aku...
lau tak...
korang kire bernasib bek terlepas dari tinge berdarah dengar citer aku...
so oleh sebab aku sayang korang sume..
aku dokla rajin tulis kat blog ni..
walaupun korang akan rase menyampah...
meluat..
rase nak tikam aku bertubi2 biler aku kutuk korang...
aku terpaksa gak meneruskan penulisan aku ni...
sampai ke akhir hayat aku...
lau korang rase tak baper nak suke dengan aper yang aku tulis...
jangan gatal2 bukak baca blog aku...
kalau tertengok pun...
cepat2la tutup...
manela tau aku tertulis pasal korang...
kerana aku sure korang akan muntah darah membacanya...
mungkin juga korang akan menghantuk2kan kepala...
jangan...
jangan tak buat...
aper yang penting??????!!!
~ kerjasama~
aper yang penting????!!!
~da dapat greenlite!~
tak paham2?
sendiri mau ingat r...
he3x..

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++