My Nuffy

Tuesday, June 16, 2009

SokLan TanPa JaWapaN

naper wat macam 2?
soklan yang berat aku nak jawab...
silap2 t perang meletus lagi...
biarlah aku saja yang tau jawapannya...
kenal tak semestinya mesra...
mesra tak semestinya rapat...
rapat tak semestinya faham...
itu statement aku...
lau tak puas hati ley datang jumper aku pasni...
senyum tak semestinye bahagia...
bahagia tak semestinya bersama...
bersama tak semestinya selama - lama...
janji2 memang indah...
seindah pelangi adanya...
bersifat sementara seandainya dimungkiri...
janji itu jugak memang indah biler dikotakan...
seindah syurga yang dijanjikan tuhan...
naper aku bermenung durja?
banyak benda yang buat aku berfikir...
berfikir dan terus berfikir...
asas kepada rase curiga...
syaitan pun bergelak gembira...
seorang lagi cucu adam hampir terpedaya...
Ya Allah...
bilalah Kau akan menjemputku...
aku rindu...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++