My Nuffy

Thursday, June 25, 2009

MC 2 ari

fuh...
ari ni dalam sejarah...
dari pagi sampai tengahari td aku tak bukak tenet langsung...
baru ni nak jengah blog kesayangan aku ni...
komited dengan keje???!!!
hua3x
xder makne ei...
tapi memandangkan minggu depan aku bakal berkursus selama 3 hari...
so terpaksela aku rush menyiapkan keje aku...
lau tak t bertangguh2...
lecehla...
oley kerana laptop aku masih lagi belum siap dibaiki...
maka 3 hari berkursus akan dilanda dengan kebosanan yang amat sangat...
nak bawak bantal ucuk r camni...
hik3x
alhamdulillah...
sakit gigi aku da bek cket da...
walaupun kenkadang masih rase nak melempang orang...
sebab sakit tak buley tahan ooo...
mujur dapat mc 2 hari
alahai bahagia betul dapat rileks duk kat umah...
kununla...
padahal nga sakit2 pun mak aku ley lagi ajak aku g meronda...
mula2 aku ajak die g bahau je nak check gigi...
pastu sempat plak g beli jam baru die n makan kfc...
lepas mam kfc 2 yang makin menjadi2 sakit gigi aku...
padahal aku cume mam nugget n air mineral jerk...
mase nila aku teringat coklat ferero roshe [ aku lupela ejaan die coz sedap sangat..he3x] yang Nurul bagi kat aku 2...
cam best jerk lau dapat mam...
uppsss...
luper plak..
mase 2 xley sebut perkataan cukukulat 2...
doktor peribadi aku marah r...
;-P
takley sebut...
niat nak mam pun takley...
hu3x
tapi sudahnye die pun sakit gigi gak coz mam cukukulat n guler2...
ceh...
ari kedua mc..
bley plak teman mak aku g pekan...
siap mam durian lagi kat tepi jalan 2...
sah2la kantoi kat dak opis aku g mam durian...
hu3x...
mam sket jer tau...
jangan bagi kempunan...
pastu ciapla sakit balik..
ha3x..
padan muker aku...
cakap doktor xmo dengar...
;-p
hopefully g kursus ni gigi aku da tak sakit da...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++