My Nuffy

Thursday, June 11, 2009

Semalam Yang PenuH eMosi


alhamdulillah semuanya da selesai...

meskipun aku masih lagi berada dalam keadaan blur...

len yang aku nak dengar...

len plak ceritanyer...

tapi semalam memang situasinyer tegang giler...

nyaris2 ader yang nak kena lempang kat aku...

emosi terlampau...

he3x...

sowie r ye...

sungguh2 aku tak sengaja nak blah macam 2 jerk...

tapi betul2 mase 2 aku confius...

dieorang nak citer tapi tergantung je citer die...

aku cume nak tau aper yang berlaku...

bukan nak dengar pengakuan mamat 2...

bukan nak jadi sepatu yang tunggu nak dipilih dan dibeli orang...

nak sepatu tumit tinggi ker sepatu sukan?

sungguh aku rase tersangat2 r bodo...

die pulak macam tak tegas nak wat keputusan...

tergagap2 nak cakap...

mane aku tak angin...

yang ni sayang...

yang 2 suke...

mane satu ni?????!!!

aper citer ni???!!!

sungguh aku terasa sangat2 kebodohan aku dok kat situ...

ei hai...

ringan jer tangan ni...

elok2 aku jadi pempuan sopan da jadi garang...

muke die memang langsung aku takley nak pandang...

kalau pandang kang takut plak ader barang yang terbang...

emosi terlampau...

emosi terlampau...

tak sepatutnya berlaku adegan pilih memilih ni...

coz aku tak suke nak malukan orang...

atau memalukan diri sendiri...

aku cume nak tau citer sebenar...

tu jerk...

2 sebab aku blah awal...

tapi ingatkan da blah orang tu pujuk...

emm...

pujuk diri sendri jela...

kunun2 nak wat keras hati...

tapi setakat manela marah aku ni...

tak sampai ati pun...

setakat marah kat blog jela...

maaf kalau semalam aku terkurang ajar...

maaf jugak kalau bahasa kat blog ni tak baper sedap nak dengar...

sekadar emosi terlampau yang aku sendiri tak sedar...

pada that gurl n my dear sister pun da mintak ampun...

so lepas ni hope xder lagi salah faham...

atau adegan slah menyalahkan...

yang lepas 2 biarla lepas...

lagipun aku tak pernah nak berdendam...

andaikata jodoh aku & dia dipanjangkan tuhan...

alhamdulillah...

kalau tak...

redhalah kite hendaknye..

mungkin akan ada yang bergelak gumbira...

mungkin akan ader yang berkata padan muka...

tak apalah..

seperti mana janji aku...

biarpun sekejap je bahagia...

sungguh aku takkan menyesal...

sama2la kita berdoa

agar berkekalan hendaknye...

~amin~

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++