My Nuffy

Wednesday, June 10, 2009

MeNaNtI sEbUaH jAwAbAn...


Puas da aku pikir...

tergolek terlentang...
terkebil2 mate pandang siling...
memangla aku tau aku banyak doser...
tapi aper dose aku dengan kau ea pempuan?
punya r baik aku layan kau selama ni...
sikit pun aku tak menyampah dengan kau...
jelez 2 ader r...
yela...
ko cantik...
penuh kelembutan...
sume orang suker kat kat...
sume orang sebut name kau...
pendek kate da macam pempuan melayu terakhirla...
tak macam aku...
muker tak lawa cumer comel jerk...
[ni exbf aku dulu cakap r]
garang nak mampos...
katik plak 2...
sore pun cam katun!
ei... kalau aku senaraikan memang banyak kurangla kat aku ni...
tak dapek nak masuk kategori pempuan melayu terakhir do...
hu3x
adakah kerana aku suka guy yang ko suka?
malangnya aku biler die memilih untuk bersama aku...
bukan kau...
sungguh kalau aku tahu jadi cenggini...
takkan sekali2 aku menghampirinya...
aku ker???!!!
bukan aku yang gatal2 mintx no telepon die...
bukan aku jugak yang wat 1001 janji nak bersama...
bukan aku yang gatal2 ajak die kuar...
bukan aku jugak yang ucapkan kata sayang dulu...
itu sume die...
kau kata die suka kat kau...
kau kata dia hanya nak bersama dengan kau..
ader aku kesah????!!!
peduli aper aku kalau kau kate die cinta giler kat kau...
kau kata kau takut die cume nak main2kan aku...
time kasih sebab prihatin...
aku menghargainya...
tapi kalau sume 2 hanyalah taktik untuk menjauhkan aku daripadanya...
sungguh kau hebat...
tak terlawan aku rasenye...
kau janji nak tunjukkan bukti...
tapi mane die?
sampai sekarang aku masih tertanya2...
menunggu2 bukti yang kau janjikan...
kau kata nak bersua muka...
aku dah sedia...
tapi kelibat kau langsung x kelihatan...
macam matahari yang nak menyorok kat sebalik awan...
kalau betul kau tak salah nape perlu kau hantar 2 orang hulubalang kau datang menyerang?menyerang aku dengan soklan2 bodoh
sampai aku rase da sesak nafas...
lepas 2 tunjuk rase simpati...
kaku nak berbicara tentang hubungan aku dengan die...
luar dalam abis korang selongkar...
aku plak macam banduan yang sedang menunggu hukuman mati lagaknya...
aper kejadah???!!!
kalau betul die cinta giler kat kau...
asal aku yang die carik?
sume orang da tau aku bersama dengan die
sampai die tunjuk gambar kiteorang...
tunjuk kemesraan depan orang...
untuk aper????!!!
bodoh aku ker bodoh die?????!!!
kalau die nak main2...
bukan aku orangnye...
silapla bai...
silap2 haribulan... penumbuk sulong singgah kat muker...
aku tak pernah mengharap...
apatah lagi nak memaksa dia untuk bersama dengan aku...
kalau betul plak die yang salah...
kalau betul die yang tipu aku...
aku pasti akan lempang die laju2...
dan lepas ni jangan die tunjuk muker die kat aku...
takkan ader maaf buat laki macam 2...
time kasih pada kak erna coz sudi dengar masalah ni...
time kasih jugak sebab amik tau...
sekali lagi aku mohon pada tuhan...
moga ditunjukkan jalan...
moga ditunjukkan kebenaran...
buat B...
selesaikanla masalah ni cepat...
kalau betul B tak salah...
buktikan...
kalau B yang betul2 salah...
sendrik mau ingat r ye...
selagi tak selesai jangan kau carik aku!
nahas kau nanti!
silap2 aribulan...
kepala korang dua orang aku lagakan!
ada paham...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++