My Nuffy

Friday, June 26, 2009

cuKUkuLat AKu HiLanG!!!!


cukukulat yang nurul kasi 2 hilang!!!!
ferrero rocher 2...
hu3x
lau 1 xper r gak...
ni tiga2 sx ilang...
lenyap dari pandangan...
kesan pun xder...
aku n nurul syak ni keje sang kancil...
eh salah..
sang tikus yang bermaharaja kat opis ni...
tupperware tmpat aku letak cukukulat 2 elok je terbukak mase aku datang keje pagi tadi...
puas aku dok pikir...
aku tak tutup ker semalam???!!!
tapi naper die tak mam biskut rokok n coklat yang len kat dalam 2 sx???!
naper ko mam gak cukukulat aku 2!
dahla orang kasi...
sowie ea rul...
hu3x
dahla 2 ari lepas ader orang send aku sms meluahkan perasaan kot...
dok send rangkap lagu kekasih gelapku kat aku plak..
awatnyer...
da tentula bukan b aku...
coz nombor 2 aku tak kenal pun...
tak tersenarai kat dalam hp aku...
hmmm...
saper plak la ek...
banyak betul dugaan kite ea b...
maaf sebab tersebut pasal hal 2...
sampai b hilang mood...
just nak share ape yang ade kat dalam fikiran ni je...
insyaAllah kasih sayang takkan berubah pada b...
kite doa same2 ea...
;-)

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++