My Nuffy

Thursday, June 4, 2009

Nak Kena Lempang X???!!!!!!!

mownink diari...
;-)
pagi yang indah
tapi...
tak baper nak indah lagi coz pagi2 lagi kiteroang da wat sesi mengutuk!
bek punyer kutuk...
isy3x
kalau ikutkan nilai kesopanan & kesusilaan yang yang ader kat haku
memang aku wat derk jer...
tapi semalam aku tak baper nak masyuk r dengan nilai2 murni 2
raser cam tak baper centre jerk otak haku ni...
tambah plak ader pempuan sengal
yang memang menanti untuk aku lempang laju2 di hadapan laki dier semalam
wat T*** plak...
ei...
ko ingat ko bagus sangat ker pempuan?
sampai aku bagi salam tak berjawab...
sampai aku datang kau taknak bercakap
sawan pempuan bunting ker???!!!
s***!!!!
member2 aku pregnant gak...
kakak2 aku...
mak aku... [ aku tak penah tengok la mak aku pregnant coz aku yang last kuar dari perut mak aku! hua3x]
dose aper yang aku buat?
bala aper yang aku dapat neh?
laki dier lagi wat muke cam s***
padahal selama ni gatal ko melampau2
sume pempuan nak ko kacau
depan bini kau pijak semut pun x mampos
kalau muke encem cam bos haku xper r jugak ko nak berlagak!
ni jamban belakang umah aku pun lagi lawa daripada muke ko badak!
dulu ko wat relationship aku porak porande
hanya dengan sms bangang ko kat aku!
sampai exbf aku x percaya kata aku
tapi aku still maafkan lagi...
coz aku anggap ko macam abang aku sndrik
tapi biler da jadi macam ni...
sendrik mau ingat r...
memang padan r ko kawen laki bini
sengal3x!!!
dah 2 aku ingatkan aku sorang jer kena...
kawan aku pun kena gak....
tapi yang peliknya depan laki die pura2 manje
rase nak tolak jer dua2 orang 2 ke bawah bukit!
nasib bek pasangan aku malam 2 senyum sokmo
jadi panas 2 kureng r sket
hik3x..
sowie ea...
no romantik2 that nite
coz aku ni kan pandai berpura2...
kalau sakit ati mintak maap r ye...
tak pandai r nak tunjukkan rase kasih sayang 2 kat orang
coz capricorn ni ego tahap cipan!
tapi 2 pun ader gak yang kutuk belakang
eii.. x paham 2x
doakan bahagia sudah...
he3x
wanne b 2x

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++