My Nuffy

Thursday, June 11, 2009

Bagus Ker Aku Atau BodoH ker Aku???!!!


" jAngAn kau fikir yang kau saja yang bagus... Sedangkan apa yang kau katakan ni buat kan kita orang macam orang BODOH... yang terHEGEH ambil tahu pasal Kau dengan budak bodoh tu.... Padahal Hari2 kita orang FIKIR macam mana nak tolong kau keluar dari citer bodoh... baguslah sebab dah ada orang lebih faham masalah kau dengan budak sengal tu...tak sangka apa yang kita orang buat ni umpama pompuan yang kau cakap tu giler sangat kat budak bodoh tu... budak bodoh tu yang giler sangat kat dier....... "




tak sangka komen ni datang dari orang yang aku sayang...

orang yang aku percaya...

orang yang anggap seperti saudara kandungku sendiri...

besar betul dosa aku pada adik die yang sorang 2...

terguris betul hati hati dieorang rupernya...

ingatkan da selesai...

rupenye tak..
terima kasihla sebab baca blog ni...

betapa aku menghargainya...

mungkin kau tak baca...

atau terlupe nak baca...

atau sengaja tak mahu baca...

perkataan MAAF & AMPUN yang aku ucapkan...

rupenye kemaafan yang aku pohon tadi tak diterima langsung...

terima kasihla...

kalau dengan meninggalkan budak BODOH 2 ley buat korang gembira..

ley buat korang rase aku ni masih waras...

ley buat korang rase aku da jadi pandai...

aku sedia lakukan..

sebab bukan aku yang tanye sape pilihan dia..

bukan aku yang mintak die buat keputusan BODOH 2...

aku da cakap aku nak tinggalkan die...

tapi ader hamba Allah yang aku anggap seperti saudara kandung aku sendiri pujuk aku supaya terima budak BODOH 2...

untuk aper kalau korang da tau die budak BODOH?????!!!

supaya korang boleh ketawakan KEBODOHAN aku?

die memang bodoh...

aku jugak...

kiteorang same2 bodoh..

bodoh mengejar sesuatu yang tak pasti...

bodoh mengejarkan orang yang tak sudi...

terima kasih sebab ajarkan aku erti hidup, lelaki sengal & erti KEBODOHAN...

terima kasih...

terima kasih...

semoga ALLAH membalas kebaikan & ehsan korang padaku...

aku tak pernah anggap diri aku bagus...

sebab aku sedar aku hina..

aku menghargai segala2nya yang korang lakukan untukku...

terima kasih sekali lagi...

mungkin aku memang tak pandai menghargai orang yang buat baik pada aku...

aku memang tak pandai menilai...

aku memang BODOH...

terima kasih sebab menyedarkan betapa BODOHnya aku ...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++