My Nuffy

Thursday, June 18, 2009

WiNdU r PlAk...

~mY eNcEm BoY OdEn~

~ mY LoVeLy GuRl E-nA~

~MisZ bAbY ShArA~



lau ketiga2nya bergabung meragam serentak...
memang aku pengsan...
especially baby Shara...
Nangis tak dapek orang len nak pujuk...
lau mama die nga wat2 bz baca magazine...
aku r yang jadi mangsa pegang die...
bagi kat uwan die tak mau plak 2...
pak ngah die amik pun tak mau...
kakak2 die yang 2 orang 2 lagila lari menyelamatkan diri dulu...
papa die amik bler keadaan da tak terkawal...
tapi ari 2 papa die tak balik pun...
cbuk r katekan...
my sis jerla yang balik ngan anak2..
e-na plak dari dulu memang senang sangat nak jaga...
mase kecik tak banyak ragam...
mase aku babysit die dulu memang best...
sampai aku sempat wat bisnes lagi...
he3x
2 sebabla smpai lani...
die lau jumper aku memang takley berenggang...
oden pun same...
walaupun aku tak jaga die sepenuhnya mase die kecik...
maybe coz die da biase bergaul dengan orang...
sis aku plak...
memang aku suspek r dengan my sis ni...

ley die balik kampung angkut lima2 anak die 2 sndrian berhad...
anak angah pun sume ader...
~emy~
~Najwa~
~Najmi~
Ayung n Tisya pun ader
biler da sume ader...
aperlagi...
uwan die mulala pening pala...
mane r darah tinggi uwan dieorang tak nek...
daripada atas umah sampai r kat bawah umah...
abis sume ditawafnyer...
bunga2 mak aku tak sah r citer...
tau2 da berterabur jer...
biler da sume ader...
rase cam raye r plak..
raye pun tak meriah macam 2...
tapi biler sume da beransur2 balik...
sunyi jerk...
mak aku mule r layan c Kecik kat umah 2...
2 jela kawan mak aku sementara aku g keje...
xper mak....
t adik carik bibik ker...
anak angkat ker...
khas untuk mak!
he3x

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++