My Nuffy

Sunday, July 26, 2009

~10 PeRkArA yAnG sLaLu LuPeR~

Aku slalu luper

.:1:.
yang aku ni WOMEN
bukan SUPERWOMEN
atau WONDERWOMEN
apatah lagi BIONIKWOMEN

.:2:.
mane aku letak spek mate hikmat aku
padahal tak sampai 5 minit aku tanggalkan
meraba2 cam owang bute jerk

.:3:.
nak buang sampah aku pas masuk toilet
mak slalu bising
hu3x
tak sengaja
sowie ea mak

.:4:.
nak mam ubat / vitamin / makanan kesihatan yang ada
pun tak sengaja tau
[syyhhh....]
:-p

.:5:.
nak turunkan hose washing machine setiapkali membasuh kat umah semban
agak2 jahanam tak washing machine dieorang ha?
;-p
sowie
kekzam kan nak beli baru kan3x
hik3x

.:6:.
nak bawak slip menduduki peperiksaan setiapkali exam
padahal aku da print awal2 ag
sudahnye kena bayar rm2 print kat opis OUM
hu3x

.:7:.

yang aku ni da 25
terase mude sntiase gi2

.:8:.

yang aku sangat2 pelupa
so
plez reminds me always k

.:9:.

yang aku tak sihat
&
kena berpantang makan
contohnye
vanilla mocha iceblended
[actually uat2 luper..he3x]

.:10:.
yang ader orang 2 sensitif
p aku ske menyakat die
uat die geram
hi3x
im sowie my BumBleBee
;-)

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++