My Nuffy

Wednesday, July 29, 2009

~DuRi 0h DuRiAn~

>ni sesi ke-2<
>mam drian<
>mam tak hengat<
>lau pak mentua lalu pun tak pasan<
hik3x
st0ry
malam tadi angah anta mak aku g kl umah akak. Oden kene tahan ward. Jangkitan kuman kat paru2. bunyi macam sries. Laki die mane tah. mintak2 Oden tak apa2. Doa2kanla ye. aku ngah majuk ngan mak benarnye ni. Pasal kes DVD player aku 2la. betul2 majuk ni. kecik ati sume aderla. Mase akak call mintak tolong datang kl pun aku cam takder prasaan jerk. pas jogging semalam pun aku ley agi pegi pasar malam. beli aisblended, ayam percik & otak2. biler ngah tension ni sume nampak sedap! yang dilarang lagila nampak sedap. siap anta mms agi! kejam tul aku ni...he3x.
sampai je kat umah, aku tengok mak da ciap2. aku uat tak tahu je. still geram biler aku tengok DVD player aku masih takder kat tempat yang sepatutnya. padahal aku yang beria2 suh bagi je kat abang aku DVD player 2! tak mau agi da! [kununla...hu3x]. rupenya gara - gara nak pujuk aku, mak masakkan gulai kupang yang aku teringin sangat nak mam 2. terharu jugak p aku betul2 bengang ngan abang aku 2! makin lama makin melampau nampaknye. biler mak aku da gerak barulah aku rase bodo je duk sensorang kat umah 2. sib bek angah balik malam 2 jugak so takpayahla aku nak nek motor g keje.
pagi ni plak aku ley luper nak bawak beg, hp n lesen. giler! dah sampai opis baru aku teringat coz slalunye ade bunyi mesej. ni senyap jerk. confius gak aku. kene patah balik.... adohai. 2la, majuk agi! padan muke aku kan???!!! n dek kerana lapar sangat td aku bantai dok melantak mee hailam + Hati masak kicap + durian [almost 1 bijik sorang]. sejak kak ct pregnant ni, aku ngan nurul plak yang berlumba - lumba ngidam. Nurul nak mam nasik tomato! parah... sib bek aku ngidam durian jerk. he3x.
aper nak jadila aku ni. malam ni tak tau agi nak mam aper. isy aku ni... jogging pun lum da pikir aper nak mam kan???!!! sriesly, thanx kat bumblebee coz die yang rajin ajak aku jog. nak arapkan aku sorang alamatnya aku jog kat depan tv jela tengok 'Manjalara'. so petang ni jog n sesi bergambar. he3x. nak test kemampuan camera comel aku 2. hope berjayalah... lau ok, esok da ley masukkan kat blog untuk tatapan korang k!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++