My Nuffy

Wednesday, July 29, 2009

~MaKaN MaLaM~


st0Ry


ok! where should i start? hmm... memandangkan mak aku takder kat umah rini sampai biler tah, so menu aku setiap ari agak simple n healthy of coz except 4 da green things! hu3x.
walaupun aku pasti kat dalam fridge 2 penuh ngan makanan tapi rasenya aku perlukan mase untuk mengasingkan bahan2 yang ley digunapakai. malam2 cenggini malas plak aku nak masak nasik bagai. yela, tinggal berdua je ngan abang aku. die nak mam pandai2 diela! saper suh amik DVD player aku! ;-p angah plak da balik semban.
so dengan bahan yang ader & yang 'sajak' ngan tekak aku ni adalah daging burger yang dibalut dengan telur n keju chessdale. yummy2x. yang len2 2 sekadar sampingan jerk.
by da way... petang td sesi bergambar cancel! camera da ade dalam poket tapi semangat nak bergambar 2 takder. hari pulak gelap nak hujan. just pat snap 1 pic bumblebee jerk. emmm... bestnye lau dapat camera yang canggih sket macam yang kekzam nak beli 2. nak sebut tak reti plak. jenama OLYMPUS. harga die almost rm2000+++ jugakla. kiteorang tengok kat lowyat ari 2. tapi daripada aku beli benda alah 2, lagi baik aku simpan duit nak kawen. ha3x mulala korang senyum2 kambing 2 kan... jangan muntah darah sudah ea..hi3x.

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++