My Nuffy

Friday, July 3, 2009

i'M bAcK!!!! [ kurSuS 3 ArI]

Haluu...
emm...
ngantuknyer...
rase nak balik umah jer tido...
hu3x
4 ari aku aku tak update blog aku ni coz aku g bercuti...
bercuti dari kerja
poi kursus kat InStuN...
hu3x
semalam baru je balik...
penatnye tak sah citer r coz aku drive pergi & balik...
ari ni kene gak datang keje coz da janji nak celebrate betday k. ct member opis aku ni...
keje plak melambak2 kat atas meja ni...
assignment aku plak nak kene anta ahad ni...
aduhai...
peningnyer...
semalam kecik anta sms...
ayah die nga kritikal kat spital sg buloh asenye...
masyaAllah...
aku cume dapat doakan dari jauh...
lau aku sorang mase 2 mb aku singgah jap jenguk...
tapi memandangkan aku membawa amanat orang...
so aku teruskan jugak perjalanan...
lagipun di saat ini aku rase miza lebey layak berada di sisi die skg ni...
bukan aku...
sedey gak dengar berita ni...
walaupun aku baru bape kali je dapat jumpe ayah kecik...
tapi family die baik sangat...
aku harap kecik tabah menghadapi semua dugaan ni...
hope sume orang pun tolong doakan ye...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++